|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Anbefal meg en skikkelig grinefilmJeg trenger en skikkelig grinefilm føler jeg. Mye tanker, stress og bekymringer som jeg ikke orker helt å ta tak i og det kan da heller være lettere å ha en film man bare kan tømme seg helt på. Det henger vel sammen med når jeg mistet sønnen min midtveis i svangerskapet for noen år siden og gråt masse lenge etterpå, og orker ikke helt å gå tilbake til noe sånt igjen. Sikkert ikke bra, og vet at det kan være bedre å prate med noen om det man strever litt med, men som sagt orker jeg ikke det akkurat nå.
![]() |
#4 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en skikkelig grinefilm"The last song" med Miley Cyrus er også en grinefilm for meg,vet ikke hva du foretrekker,men. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en skikkelig grinefilm
![]() |
#6 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Anbefal meg en skikkelig grinefilmTerms of endearment, Debra Winger og 80-talls film, men grining så det holder.
![]() |
#7 |
søt
![]() Sv: Anbefal meg en skikkelig grinefilmMy sisters keeper var tåredryppende. (Ekstre morsomt at jeg så den på kino på Island og det var p a u s e midt i filmen og alt lyset kom på!)
![]() |
#8 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Anbefal meg en skikkelig grinefilmFlaskeposten. Og alle andre filmer som bygger på bøkene til Nicholas Sparks.
![]() |
#11 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en skikkelig grinefilm
Ja, virkelig. Jeg startet ca 4 minutter uti filmen og avsluttet med hyperaktiv hulkegrining på do de siste 20 minuttene...
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en skikkelig grinefilmKramer mot Kramer og Tid for ømhet. Hulk og dobbelt-hulk..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Anbefal meg en skikkelig grinefilmThe Champ |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ferdiglada
![]() Sv: Anbefal meg en skikkelig grinefilmEr det gladtrist eller tristtrist? Gladtrist er Love actually, Notting Hill. Tristtrist må eg virkelig seie Broene i Madison County. Og Steel Magnolia med Julia Roberts.
![]() |
![]() |
#18 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en skikkelig grinefilmJeg så Benjamin Button, og selv om den ikke er trist på samme måte som filmene foreslått overfor her, rant det noen tårer fordi den fikk meg til å tenke. Mammarollen var så vakker og ekte, for dette annerledesbarnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Anbefal meg en skikkelig grinefilmVeronika vil dø er trist men har et godt poeng. Veldig fin film, tror den er helt ny (vi leide den nå i jula)
![]() |
|
|