Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ny pc

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-11, 14:22   #1
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Ny pc

Vår 6 år gamle stasjonære synger på siste verset og vi kikker på noe nytt. Problemet er at vi har jo ikke peil og tror at alle selgere bare vil flå oss

Holder dette for 2 voksne, som skal surfe på nettet og betale regninger, laste inn bilder og skrive litt i word?

3,06 GHz Intel Core i3
4 GB hukommelse
500 GB harddisk
8x to-lags SuperDrive-stasjon
ATI Radeon HD 4670 med 256MB

Den vi ser på er iMac, mest fordi den ser så lekker ut

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 14:25   #2
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny pc

Jeg lurer på akkurat det samme, og følger med.

Gammel 02-01-11, 14:30   #3
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Ja, det vil holde i massevis.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 14:37   #4
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Ja, det vil holde i massevis.

Takk, det var akkurat det jeg ville høre
Mitt neste spørsmål er da om man virkelig trenger en skjerm på 27" eller om 21,5" også er fint. Den lille ser jo så liten ut ved siden av den store, men den lille er samtidig mye større enn den vi har fra før.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 15:22   #5
Left
Passiv

Standard

Jeg hadde klart meg utmerket med den minste, og specs på den maskinen dere beskriver vil jeg tro holder i massevis til deres bruk.

Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 12:04   #6
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har den størst iMac'en, og den er fiin. I begynnelsen var den litt vel stor, men jeg vendte meg fort til det. Og den er fin-fin som ekstra TV hvis jeg ikke gidder å laste over tv-serier på en USB så jeg kan se de på TV'en.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.