|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Snu døgnet tilbake"Snur" dere døgnet i ferier? Og hvordan snur dere det tilbake?
![]() |
#2 |
By the Sea
|
![]() Sv: Snu døgnet tilbakeVi har alltid planer om å snu døgnet gradvis tilbake, men ender alltid med å få en brå start på hverdagen igjen. Så er vi alle stuptrøtte første dag på jobb&skole - og dagen etter er vi igjenge igjen. Sånn blir det i år også.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snu døgnet tilbakeDet beste er jo å starte slik smått med å stå opp tidligere om morgenen. Og får man det ikke til før, så får man det i allefall til den første hverdagen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Einsam
|
![]() Sv: Snu døgnet tilbakeJadda... Men ungefri, sykdom og det som endte opp med å bli en arbeidsdag i jula istedenfor hele uka, har jeg visst snudd døgnet.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Snu døgnet tilbakeVi har en sønn som ikke evner å sove lenger enn syv, så her har vi ikke snudd døgnet.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snu døgnet tilbakeMinsten har alltid vært en morgenfugl, men det er det jammen slutt på gitt. Han sov til over ti i dag. Det er helt utrolig. Vi sov ca like lenge. Så mye for å stå opp tidlig for å få gjort ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: Snu døgnet tilbakeDu kan jo gjette.
![]() |
#8 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Snu døgnet tilbakeVi snur døgnet en del ja, og denne gangen er vi nok i halvsvime når hverdagen starter igjen. Tidlig kveld i dag ja. Men vi trenger som regel bare en dag for å gå oss til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Snu døgnet tilbakeJeg snur ikke døgnet, liker ikke å sove bort dagene når jeg har ferie. Er dessuten utsovet og full av energi kl. 6.00, kan nesten ikke vente med å begynne dagen. I dag var jeg ferdig med å rydde bort hele jularøkla før kl. 9.00. da hadde jeg vaska golvet også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
By the Sea
|
![]() Sv: Snu døgnet tilbake
...du ber om fiskedasking, altså!
![]() |
#11 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Snu døgnet tilbakeI know. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Snu døgnet tilbakeUngene sov til nærmere ni i dag, blir hardt imorgen. Jeg sto opp halv tre i natt da, og regner med at det ikke blir problemer med legging for min del. |
![]() |
![]() |
#16 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Snu døgnet tilbakeVi har snudd døgnet i juleferien, og jeg gruer til i morgen!
![]() |
#17 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Snu døgnet tilbakeHer blir det snuing av døgn i jula ja. Har hatt på vekkerklokke både i dag og i går og blir vel enda litt tidligere i morra før vi må være tilbake til normalen på tirsdag
![]() |
![]() |
#18 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snu døgnet tilbakeVi har nok vært litt lenge opp både stor og små ja, i går gikk minsten i seng til vanlig tid og sovnet med engang. Han sov likevel til over kl 10.00 i dag, i morgen er det opp kl 07.00 om JEG klarer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snu døgnet tilbakeUff, det kommer til å bli litt tøft i morra, men ungene har fri og er hjemme med faren så da slipper jeg ihvertfall å ordne og levere dem i morra. Får nok med å dra meg selv opp av senga |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snu døgnet tilbakeJeg gruer meg virkelig til å stå opp kl 7 i morgen, ikke minst til å få opp ungene. Men det er jo snakk om en dag eller to og så er vi i gjenge igjen.
![]() |
|
|