|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nokon som kan tenke seg å hjelpe?Dette er muligens frekt, men mest av alt veldig, veldig velmeint.
Sist redigert av Tussa : 02-01-11 kl 16:07. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Nokon som kan tenke seg å hjelpe?Har en del tøy de kan få + pent brukte Dr. Browns tåteflasker hvis de trenger det.
|
|
|
#4 |
|
Ferdiglada
Sv: Nokon som kan tenke seg å hjelpe?
Nei, eg håper jo ikkje det. Det er opp til kvar enkelt. Når det gjelde å hjelpe gjer jo vi dette fordi vi både syns synd på dei i forhold til økonomi og situasjonen og også for å gjere kvardagen lettare når dei kjem heim med jentene. Eg blir heilt sliten berre av tanken på kva dei skal gjennom.
|
|
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Nokon som kan tenke seg å hjelpe?Jeg syns også dette var en fin ting og gjøre. Desverre har vi sendt alt av babytøy til xens hjemland, så jeg har bare klær fra 86 og oppover.
|
|
|
|
#6 |
|
Ferdiglada
86 blir nok litt for lenge å oppbevare for dei, men takk!
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nokon som kan tenke seg å hjelpe?Slettes ikke frekt!
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Nokon som kan tenke seg å hjelpe?Vi har desverre ryddet bort etterhvert som guttene har vokst fra det, men tiltaket ditt er strålende! Langt fra frekt. Det viser jo bare at du bryr deg. |
|
|
|
#11 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nokon som kan tenke seg å hjelpe?Har dessverre ikke noe igjen etter mine jenter,men jeg synes tiltaket var flott,og håper familien får i hus det de trenger! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Epikur
|
Sv: Nokon som kan tenke seg å hjelpe?Jeg har litt som småttiken har vokst ut av allerede, pluss en del jeg ikke får brukt, noe jentetøy osv.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Nokon som kan tenke seg å hjelpe?Så kjempefint at du vil hjelpe dem
Har hun vært au pair i Norge? Da har hun jo betalt trygdeavgift og har vel rett på fødselspenger/engangsstønad med det grunnlaget (i det minste)? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Nokon som kan tenke seg å hjelpe?Jeg har noe dyner, sengetøy og skinn, tror jeg. Skal sjekke. |
|
|
|
#15 |
|
Epikur
|
Ja, det er jo sant. Har de sjekket dette?
|
|
|
#16 |
|
Livsnyter
|
Sv: Nokon som kan tenke seg å hjelpe?Jeg har mange pent brukte Avent og Dr. Brown flasker, en babydyne, avent matskjeer. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ferdiglada
Sv: Nokon som kan tenke seg å hjelpe?Dei har sjekka og det var visst ikkje SÅ enkelt. Men dei har levert inn en søknad no som skal behandlast i forhold til engangsstønad.
|
|
|
|
#18 |
|
Ferdiglada
Sv: Nokon som kan tenke seg å hjelpe?Når det gjelde flasker skal ein ikkje sjå vekk frå at dei vil trenge det etterkvart.
|
|
|
|
#19 |
|
Ferdiglada
Sv: Nokon som kan tenke seg å hjelpe?Det litt morsomme i dette her er at i vennegjengen syns dei at eg er skikkelig snål som er aktiv på nettforum. Eg sendte en sms til pappaen i stad om at eg hadde laga eit innlegg her og fått kjempefin respons og han var så rørt, glad og beit i seg alt om forumliv.
|
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Nokon som kan tenke seg å hjelpe?Jeg vet i hvert fall at jeg har sengetøy til sprinkelseng, hjelper det?
|
![]() |
|
|