|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kjernesnill
|
Romantisk og rimelig LondonturTips meg!
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Romantisk og rimelig Londontur:abbonerer:
|
|
|
#3 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Romantisk og rimelig LondonturFlybilletter leter du etter hos flyselskapene
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Romantisk og rimelig LondonturRyanair er alltid billigst. :erfaren: Ellers ville jeg sjekket hotels.com for spesialtilbud, det går an å finne fancy hoteller til halv pris, og da er man plutselig nede i samme prissjikt som på lurvehotellene i Bayswater (som ellers er av det rimeligste).
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Romantisk og rimelig LondonturNå er det f.eks. en kampanje med halv pris på Hilton-hoteller.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Romantisk og rimelig LondonturJeg synes Norwegian er fint som bare det til London, Gatwick er lett å komme til og fra og prisene er gode. Vi skal dit i februar og betalte vel 2500 for begge tur retur med bagasje. Ryanair synes jeg er duster, så de unngår jeg. Enig med Toffskij at det er lurt å søke på hotels.com for hotell. Så koselig med kjærestetur!
|
|
|
|
#8 |
|
kamerat
|
Sv: Romantisk og rimelig LondonturRyanair er duster, men det er også skrikende åpenbart at alle andre har gitt opp å konkurrere med dem akkurat til London. Alle andre er til enhver tid minst dobbelt så dyre. Banna bein.
|
|
|
#9 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Romantisk og rimelig LondonturJeg har ikke hatt noe problem når jeg har flydd med Ryanair. Fungerer helt fint og de har gode priser.
|
|
|
#10 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Romantisk og rimelig LondonturDet er best å fly til Gatwick, ikke Stanstead?
|
|
|
#11 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Romantisk og rimelig LondonturRyanair funker fint, og jeg mener jeg har flydd tur-retur for under fem hundre kr. Til stansted.
|
|
|
#12 |
|
kamerat
|
Sv: Romantisk og rimelig LondonturSt. Giles har veldig bra beliggenhet, men ellers er det ekstremt basic, da. Ikke noe sjarmerende akkurat. Rent og streit og alt det der, men likevel. Nei, spesialtilbudene på hotels.com er tingen når man bestiller så god tid i forveien!
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Romantisk og rimelig LondonturJeg fløy t/r Stansted med Ryan i høst, hva var det nå jeg betalte da? 300 inklusive alle avgifter tror jeg? |
|
|
|
#14 |
|
Fortynnet
|
Sv: Romantisk og rimelig Londontur
Det er utrolig mange nordmenn som anbefaler St. Giles, og beliggenheten er bra. Men det er jo et veldig upersonlig og kjedelig hotell, og absolutt ikke ett jeg ville valgt for en romantisk weekend. Se på hotels.com eller hotelsclick.com eller booking.com etter de som ser hyggelige ut og har bra beliggenhet. Og spesialtilbudene ja. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Romantisk og rimelig LondonturHotellet er ikke romantisk nei, men nå er ikke jeg akkurat av den romantiske typen så hvordan hotellrommet ser ut betyr ikke så mye for meg.
|
|
|
#16 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Romantisk og rimelig LondonturJeg skjønner at jeg må konferere med kjæresten om hva vi skal velge. Jeg er romantisk av meg, men akkurat på hotellrommet syns jeg ikke det er så viktig at det er spesielt romantisk. Jeg kan godt gå ut av rommet for å se på fin arkitektur og beundre møblementet. En god seng og rent rom er det viktigste. Spørs om kanskje mannen ønsker seg noe spesielt?
|
|
|
#18 |
|
I mål
|
Sv: Romantisk og rimelig Londontur
Pass på at dere har dobbeltseng da! Min mor kan berette om den gangen hun og pappa skulle på tur etter mange år med små barn og elendig økonomi og havnet på Misjonshotellet med to enkeltsenger. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Romantisk og rimelig LondonturUansett så ville jeg valgt et hotell med sentral beliggenhet. Etter at jeg bodde på St. Giles blir det aldri Bayswater-hotell på meg igjen.
|
|
|
#20 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Romantisk og rimelig LondonturMen jaggu var det bra tilbud på Hilton-hoteller nå. Hilton London Olympia til under 3000,- for 4 netter dobbeltrom var jo gi-bort-pris.
|
![]() |
|
|