Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Huset er så nakent

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-11, 10:03   #1
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Huset er så nakent

Jula er ute av huset og huset føles så tomt.

Her må det pyntest, men med hva?

Jeg her ett rundt glassfat som jeg kunne ha tenkt meg litt lys og pynt på, Ideer?

Og hvilken farge har man på kubbelys nå da?

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 10:18   #2
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Huset er så nakent

Her er det også litt nakentt og bart nå, men jeg liker det.
Jeg har hvite roser og kubbelys etter nyttår. Lysene i lykter og blomstene i flere småvaser og en stor vase alt på spisebordet. På en sjenk har jeg ett lite fat med 2 rosa lysestaker i forskjellig høyde, en rosa telysholder og en mørkerosa lykt + en liten rose i en liten vase.

Fikset bilde til deg jeg

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 10:25   #3
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Huset er så nakent

Her er det deilig tomt. En fryd å få ut jula og alt nips som fylte stort sett alt av skap, bord og kommoder her.
Jeg må vente litt med å pynte igjen, nyte det tomme, rene og ryddige.
Jeg går alltid på hvite roser og hvite orkideer etter jul.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 10:43   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Huset er så nakent

Kubbelys kan du vel ha i den fargen du liker best selv?

Jeg gleder meg til å få ut jula, juletre og støvsamlere. På torsdag! Da skal det rundvaskes og tilbake til normalen, med null nips og ingen pusekatt som slåss med teppet som dekker juletrefoten og drar barnåler rundt overalt. Hurra!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 11:08   #5
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huset er så nakent

Lysfat med kubbelys, telysestakar og kanskje noko pynt av noko slag er fint. Det skal eg satse på. Ellers blir det å kjøpe kvit orkidé som gjer seg fint! Alle sølvhjerta i ulike variantar skal få bli igjen hos meg trur eg. Det er fin vinterpynt!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 11:10   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Huset er så nakent

På torsdag skjer det her også. Gidder ikke før.... Jula kom litt sent til sin fulle her i huset, så venter noen dager til for barna sin del.

Men det skal bli godt å få bort alt stæsjet, og finne fram andre ting og tang. Hva det blir vet jeg ennå ikke, blir ikke bare hvitt iallefall. Er så mye hvitt ute at vi trenger litt farger inne!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 11:17   #7
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Huset er så nakent

Vi tok jula på 1nyttårsdag,da hadde jule vært her siden 13-15 des og juletreet siden 20 des. Med at jeg er som en 90 åring for tiden så tok mann det mens han hadde fri

Jeg har bestilt lilla panelgardiner til stua ,bestilte de i november men de kommer vist først nå i januar. Men uansett jeg elsker rødt og lilla så jeg blir å henge de opp når jeg får de.
Skulle ha hatt puter til sofa som passer til(sofa og gardiner), sofaen er gråmelert stoff sofa. Hvilken farge på puter kan man ha da?
Hadde noe "plysh" puter der før i lyse brun men de har ungene tatt inn i skinnsofa på tv stua.

Må vel kanskje bytte lysfat det er rødt nå med lilla advents kubelys på, har brent de i hele desember men de var tung brente.
Er det sølvfat som er "in" nå?
Hvilken farge på lys da når jeg får lilla gardiner?
Har mellom blå gardiner nå.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 11:21   #8
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Huset er så nakent

Eg hadde planer om å kasta jula ut i kveld, men trur eg kanskje venter litt til. Eg har bestemt meg for å sy nye gardiner til kjøkkenet, så då kan jula vara til dei er ferdige. Eg trenger litt farge mot den kvite snøen. Så no gjennstår det berre å bestemma seg for kappe eller gardinlengder... Frister mest med kapper då.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 11:26   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huset er så nakent

Her er jula ute også, men det utgjør ikke så veldig mye i grunn. Jeg har fortsatt lysfat, men med sløv og hvitt (vinter!). Jeg har fortsatt trollhassel med pynt i, men tok bort det som var "julete". I vinduene har jeg de vanlige lampene mine istedet for stjernene. Så forskjellen er ikke akkurat enorm, siden jeg stort sett har erstattet den pynten jeg hadde med litt mer "julete" pynt i desember.

Men jeg liker hvite kubbelys nå om vinteren, eller grå.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 11:32   #10
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huset er så nakent

Jula skal etter planen ut i helga, men den kom jo mye seinere inn enn hos andre, så kanskje den bør få være litt lengre. Jeg bytter ut kubbelys i rødt/hvitt gull med lys i hvitt og grønt. Det er jo snart vår.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 11:34   #11
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Huset er så nakent

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

...Jeg har bestilt lilla panelgardiner til stua ,bestilte de i november men de kommer vist først nå i januar. Men uansett jeg elsker rødt og lilla så jeg blir å henge de opp når jeg får de.
Skulle ha hatt puter til sofa som passer til(sofa og gardiner), sofaen er gråmelert stoff sofa. Hvilken farge på puter kan man ha da?
Hadde noe "plysh" puter der før i lyse brun men de har ungene tatt inn i skinnsofa på tv stua.

Må vel kanskje bytte lysfat det er rødt nå med lilla advents kubelys på, har brent de i hele desember men de var tung brente.
Er det sølvfat som er "in" nå?
Hvilken farge på lys da når jeg får lilla gardiner?
Har mellom blå gardiner nå.

Lilla
Ville hatt puter i enten: sølv/lilla/hvit/natur/mosegrønt/sort? Ikke alle fargene på engang da Feks 4 ensfargede puter, - i 2 farger. Eller 2 med mønster og 2 helfarget? Lilla og grått passer til mye!
Lys på sølvfat i grått eller natur/hvitt feks? Spørs hvilke puter du velger

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 11:35   #12
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Huset er så nakent

Her kom jula inn lillejulaften og forsvant 1.nyttårsdag.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 11:35   #13
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Huset er så nakent

Jeg rydder jula ut på 13. dagen og ser frem til det. Alltid godt å få det hele ryddet vekk igjen og ha følelsen av å kunne puste litt lettere. Jeg nyter ryddige flater og minst mulig nips, men lys er jeg avhengig av. Hele året. Det går i hvitt og rosa, samt sølv når julen ryddes vekk. I tillegg kjøper jeg alltid primula i ulike farger og setter sammen i en gruppe til å ha midt på kjøkkenbordet. Utrolig herlig med de fine fargene i vente på våren!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 11:39   #14
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huset er så nakent

Hvite orkideer

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 20:40   #15
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huset er så nakent

Sånn ser fatet mitt ut nå.
I jula hadde jeg røde hjerter på også.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMAG0147.jpg (192,6 KB, 82 visninger)
__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 20:43   #16
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Huset er så nakent

Så stilige sopper, hvor er de kjøpt?

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 20:44   #17
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huset er så nakent

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Så stilige sopper, hvor er de kjøpt?

Søstrene Grene tror jeg? Fikk de av Mjau.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 20:46   #18
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Huset er så nakent


Søstrene Grene ja.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 21:08   #19
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Huset er så nakent

Søstrene Grene er så altfor langt unna.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 22:09   #20
Nefertiti
Aktiv
 
Nefertiti sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 170
Nefertiti er litt kulNefertiti er litt kul
Standard

Sv: Huset er så nakent

Jeg fikk ryddet unna jula nå ikveld men det satt litt langt inne faktisk. Deilig å bli kvitt nissene men alt det røde er jeg veldig glad i. Det er helt supert å få tilbake gulvplassen i stua og jeg liker godt de nakne, hvite vinduspostene. Det virker så rent og gjør det lettere å tenke

Her står det sølvfat med lys på bordet og telys rundt om, pluss at vi har noen røde detaljer rundt om i tepper og puter hele året for å skape litt varme. Lilla høres også pent ut

Nefertiti er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no