Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sport - musikk, hvilken ørepropper holder på plass?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-11, 12:56   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sport - musikk, hvilken ørepropper holder på plass?

Trenger tips om noen gode ørepropper som sitter på plass under fysisk aktivitet! Hvilken? Vil helst ha slike til å ha i ørene..

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 23:48   #2
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sport - musikk, hvilken ørepropper holder på plass?

Ingen som bruker musikk i ørene når dere trimmer?

Gammel 04-01-11, 11:47   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Ingen som har prøvt øreproppene som har bøyle bak øret heller?

Gammel 04-01-11, 12:16   #4
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker noen fra Shure som sitter ganske godt på plass. God lyd er det i dem også Har prøvd flere typer, men disse er de jeg har vært mest fornøyd med. Er noe lignende disse:
http://store.shure.com/store/shure/e...ctID.105181400

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 10:00   #5
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Jeg henger meg på her, hater å miste proppene ut av øret når jeg jogger. Det gjør meg litt halvgal.
Jeg har noen lignende ørepropper som blir vist ovenfor og de fungerer dårlig for meg.

Gammel 07-01-11, 15:10   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tonjemor, her.

Jeg henger meg på her, hater å miste proppene ut av øret når jeg jogger. Det gjør meg litt halvgal.
Jeg har noen lignende ørepropper som blir vist ovenfor og de fungerer dårlig for meg.

Hmmm...
Lurer på om det bør vere bøyle på dem også, i tillegg til at dem kan puttes i øret..?

Gammel 07-01-11, 15:24   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde en gang en variant der selve apparatet var festet i et pannebånd, med en høre-enhet på hvert øre, hvis dere skjønner. Det er jo sikkert totalt avlegs nå, men det var faktisk ganske lurt. Ingen plugger som kan falle ut, og samtidig hører man bittelitt av trafikken og omgivelsene også, noe som kan være ganske trygt.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 15:28   #8
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Mannen min fikk denne til jul:

http://cdon.no/elektronikk/sony_walk...black-10783406

Han sier den er fantastisk, han løper 15 kilometer annenhver dag, og den sitter som støpt hele treningsøkta.

Gammel 07-01-11, 15:50   #9
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig fornøyd med mine Sennheiser, følger med tre forskjellige størrelser plugger: http://cdon.no/elektronikk/sennheise..._black-4070886

Gammel 07-01-11, 16:19   #10
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har noen små Koss øreplugger. Det fulgte med 3 sett tupper i ulik størrelse, og jeg må ha forskjellig størrelse fra det ene øret til det andre, så det er kjekt. Da har man bedre mulighet til å få tilpasset de til seg selv. Men det hender de faller ut de og...

Gammel 12-01-11, 13:55   #11
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Hmmm...
Lurer på om det bør vere bøyle på dem også, i tillegg til at dem kan puttes i øret..?

Dette har jeg lurt på også.. I det siste har jeg sett flere og flere som har gått over til Koss igjen. Vurderer å ta fram mine gamle Koss porta pro igjen. Eneste minus er at lyden går for mye utover. Vil ikke at andre skal høre min patetiske treningsmusikk.

Gammel 12-01-11, 14:42   #12
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tonjemor, her.

Dette har jeg lurt på også.. I det siste har jeg sett flere og flere som har gått over til Koss igjen. Vurderer å ta fram mine gamle Koss porta pro igjen. Eneste minus er at lyden går for mye utover. Vil ikke at andre skal høre min patetiske treningsmusikk.

Der er jeg også. Så leter fortsatt..

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.