|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Hvordan lager jeg noe slikt da? (Kakespørsmål)November måned i bursdagskalenderen vår har en illustrasjon som ser slik ut:
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan lager jeg noe slikt da? (Kakespørsmål)Sjokoladekake med masse sjokoladekrem og gelehjerter på. |
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan lager jeg noe slikt da? (Kakespørsmål)Eg ser for meg ei lys sjokoladekake (sukkerbrød med masse reven sjokolade), sjokoladekrem inni og mengder av glasur som du tømmer over. Pynt med hjerter og nonstop.
|
|
|
#6 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hvordan lager jeg noe slikt da? (Kakespørsmål)Dragens eplekake uten epler. Sjokoladefyll av melkefritt smør, melis, kaffe, og kakao. Nonstop og gelehjerter.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Weeeee
|
Sv: Hvordan lager jeg noe slikt da? (Kakespørsmål)Har ingen forslag annet enn det som Dragen foreslo hørtes fornuftig ut.
|
|
|
#8 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvordan lager jeg noe slikt da? (Kakespørsmål)Hm, om jeg lager kakebunn, har sjokoladefromasj mellom to bunner, og så smører en sjokoladekremgreie på toppen, så kan jo det gå bra tror jeg.
|
|
|
#9 |
|
Weeeee
|
Sv: Hvordan lager jeg noe slikt da? (Kakespørsmål)Ante ikke at det gikk an å lage sjokoladefromasj, men det er nok supert til å ha inni!
|
|
|
#10 |
|
Weeeee
|
Sv: Hvordan lager jeg noe slikt da? (Kakespørsmål)Du kan jo titte litt på disse glasurene og se om noen av dem kan modifiseres til din kake.
|
|
|
#12 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvordan lager jeg noe slikt da? (Kakespørsmål)
|
|
|
#15 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvordan lager jeg noe slikt da? (Kakespørsmål)(Jeg har altså stort sett bare laget eplekaker, sjokoladefondanter og brownies (og rullekake) de siste ... eh ... alltid.
|
|
|
#17 |
|
Weeeee
|
Sv: Hvordan lager jeg noe slikt da? (Kakespørsmål)Genialt!! Det ble likt ja, tipper det var en fornøyd gutt som blåste lysene!!
|
|
|
#18 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan lager jeg noe slikt da? (Kakespørsmål)Wow, du greide det du!
|
|
|
#19 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan lager jeg noe slikt da? (Kakespørsmål)Oooh, den så god ut!
|
![]() |
|
|