|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
både her og der
|
![]() Shine opp gammelt badVi skal kanskje selge i nærmeste framtid, og badet trekker ned. Det er skikkelig fælt, linoleum på gulvet, blomstrete lyseblå tapet, og gammel og slitt baderomsinnredning. Det er 20-30 år gammelt. Badekaret er slitt og skjevt. Hva kan vi gjøre for at det skal se OK ut? Hva kan det lønne seg å gjøre? Male over tapeten? Skifte baderomsinnredningen? Eller vil folk pusse opp selv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Shine opp gammelt badJeg tror jeg hadde nøyd meg med å sparkle evt. ujevnheter og male tapeten med en nøytral våtromsmaling. Jeg tror også det finnes egen maling man kan bruke for å shine opp badekaret. Jeg ville nok også vurdert å bytte linoleumen på gulvet. Er det mulig å male innredningen i en fin farge som står til vegggene etter at du har malt dem?
![]() |
#3 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Shine opp gammelt badEr du på nm? I så fall kan du få link til oppussing av badet vårt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
både her og der
|
![]() Sv: Shine opp gammelt bad
Har vært på NM. Utrolig hvor fint det ble for så lite penger! Vi har ikke fliser, bare tapet og linoleum. Vi må nok ta fram malerkosten. Kanskje vi bytter badekaret? Det var jo ikke så dyrt. Sist redigert av cora : 24-02-07 kl 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Shine opp gammelt badEnten/eller: Pusse opp skikkelig, eller flikke og male. Maks bytte ut badekaret.
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Shine opp gammelt badMan kan forresten male gulvet også, med gulvmaling.
![]() |
#7 |
Nå også i farger
![]() Sv: Shine opp gammelt bad
Jeg har vært litt treg. Bra du fant tråden selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Shine opp gammelt badJeg ville bare ha malt og brukt lite penger på overflatene. En stor investering og grundig oppussing koster masse penger og energi for dere, og skal dere flytte er det surt å ikke få tilbake penger brukt på oppussing og attpåtil flytte fra et lekkert bad.
![]() |
#9 |
Nattrangler
![]() Sv: Shine opp gammelt badDe fleste pusser nok opp litt selv da de kjøper hus, for vi har jo som regel forskjellig smak, men selv om en har tenkt å pusse opp så er det greit at det ser noenlunde greit ut, for da blir det ikke noe som må gjøres med en gang, men kan tas litt etterhvert,
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Shine opp gammelt badGenerelt sier min meglerkompis at man får igjen for å fikse badet, men ikke for de dyre flisene og andre dyre valg man tar. Hvis jeg skulle fikset det hadde jeg valgt klassiske grå gulvfliser og hvite veggfliser og enkel innredning. Hvis ikke hadde jeg latt det være, bare tatt overflater så vidt.
![]() |
|
|