Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Omgangssyke eller ei

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-11, 09:21   #1
IdaM
Aktiv

Medlem siden: Feb 2008
IdaM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Omgangssyke eller ei

I går tidlig klaget lille frøken på at hun hadde vondt i halsen. Hun spiste som vanlig og var i form før hun plutselig "kastet opp" en liten mengde slim(!). Jeg holdt henne selvfølgelig hjemme, som seg hør og bør, i frykt for at dette var den fryktede spysyken. Det hele endte i en laaang dag hjemme med ei frisk frøken som kjedet seg. I dag sendte jeg henne i barnehagen igjen ettersom jeg vurderte dette til ikke å være hva jeg fryktet. Der blir jeg møtt med skjeve blikk og en følelse av at jeg godt kunne holdt frøkna hjemme i 48 timer. Kjenner at jeg blir litt irritert, igjen (har hatt en runde med dem om dette før). Dere kjenner jo ikke meg her inne, men det gjør de i barnehagen (har hatt barn der siden 2004) og jeg følger alltid ALLE regler vedrørende smitte dersom mine barn er syke. Hvis det for meg er helt tydelig at dette ikke er spysyke bør jeg da ikke ha opparbeidet meg en viss tillit gjennom mange år? Eller... er det sånn at man skal ta hensyn til "overhysterisk" personale og holde friske, smittefrie barn hjemme?
Kom igjen damer, diskuter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.