Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Skiutstyr for meg som går sakte på ski-gjerne på salg

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-11, 22:18   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Skiutstyr for meg som går sakte på ski-gjerne på salg

Finner liksom ingen mellomting mellom tykke slalomdresser (bukse/jakke) og tynne skidresser. Synes de Dæhlie-buksene er så tynne..

Noen som vet om noe imellom der, for oss som ikke akkurat fyker avgårde på skiene, men som stabber av gårde og ser mye på naturen?

Gammel 06-01-11, 22:21   #2
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skiutstyr for meg som går sakte på ski-gjerne på salg

Selv om du ikke liker de "tynne" dressene som du kaller det må jeg anbefale det allikvel. Velg deg en med stretch-paneler på, slik at du har god plass til klær under, og får godt med beveglighet. De er egnet til turgåing og joggeturer også, så det er vel anvendte penger.

Gammel 06-01-11, 22:22   #3
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Det finnes forresten slike skidresser som er mer foret også, så du bør nok ta deg en tur til en litt større sportsbutikk og orientere deg.

Gammel 06-01-11, 22:23   #4
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker en vanlig Bergans turbukse (Bergans Kikut) og fjellanorakk. Under har jeg kun ulltrøye og ullongs ved temperaturer mellom 0 og -10.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 12:25   #5
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte en Craft bukse i Sverige for noen år siden. Den er ettersittende, men den er tykkere enn f.eks. Dæhlibuksene. Under har jeg ullmakko innerst, og superundertøy, og har ikke blitt kald.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.