|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
rakkarpus
|
Skiutstyr for meg som går sakte på ski-gjerne på salgFinner liksom ingen mellomting mellom tykke slalomdresser (bukse/jakke) og tynne skidresser. Synes de Dæhlie-buksene er så tynne..
|
|
|
#2 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skiutstyr for meg som går sakte på ski-gjerne på salgSelv om du ikke liker de "tynne" dressene som du kaller det må jeg anbefale det allikvel. Velg deg en med stretch-paneler på, slik at du har god plass til klær under, og får godt med beveglighet. De er egnet til turgåing og joggeturer også, så det er vel anvendte penger.
|
|
|
#3 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Skiutstyr for meg som går sakte på ski-gjerne på salgDet finnes forresten slike skidresser som er mer foret også, så du bør nok ta deg en tur til en litt større sportsbutikk og orientere deg.
|
|
|
#4 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Skiutstyr for meg som går sakte på ski-gjerne på salgJeg bruker en vanlig Bergans turbukse (Bergans Kikut) og fjellanorakk. Under har jeg kun ulltrøye og ullongs ved temperaturer mellom 0 og -10. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skiutstyr for meg som går sakte på ski-gjerne på salgJeg kjøpte en Craft bukse i Sverige for noen år siden. Den er ettersittende, men den er tykkere enn f.eks. Dæhlibuksene. Under har jeg ullmakko innerst, og superundertøy, og har ikke blitt kald.
|
![]() |
|
|