Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vant 380 millioner dollar på Lost-nummer

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-11, 14:16   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vant 380 millioner dollar på Lost-nummer

Skulle du, som har sett Lost, ha turt å bruke de numrene?

Artikkel

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 14:24   #2
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Vant 380 millioner dollar på Lost-nummer

No Way (tror jeg da).

Gammel 07-01-11, 14:25   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aldri i livet!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 14:25   #4
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg som ikke har sett hadde glatt kunnet gjøre det.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 14:26   #5
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Ja. Men så har jeg ikke sett ferdig Lost helt enda.

Jeg synes det forøvrig er temmelig teit å gå ut og si at numrene er cursed. Hallo, vi tror da vel virkelig ikke at et TV-skapt fenomen er noe annet enn det?

Gammel 07-01-11, 14:27   #6
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det stemte jo ikke helt da, gjorde det? Det var fire av seks nummer, to av dem var andre nummer. Syntes de gjorde en sak ut av ingenting. Det hadde vært noe annet om det var alle seks (selv om det for min del ikke hadde vært nifst av den grunn heller).

Gammel 07-01-11, 14:27   #7
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jepp.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 14:27   #8
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Ja.
For da kunne jeg jo vært Hurley, og hadde endt opp som the number one dude på øya. Eller kanskje blitt megamillionær på kyllingfastfood.

What's not to like?

Gammel 07-01-11, 14:27   #9
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Hæ? Hva var greia her? Det var jo ikke de samme numrene, jo. Himmel, det er da også noe å lage en sak ut av. 4 av 6 numre var like som Lost-numrene. Lotto er tilfeldigheter. Om så rekka var helt identisk hadde jeg ikke hatt noen problemer med å bruke av pengene (ikke bruke opp, tror jeg, da hadde jeg nok måttet dele med noen, f.eks. Unicef).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 14:30   #10
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jepp.

Kanskje jeg skal bruke nummerene og ta en lotto-runde i helgen?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 14:33   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hæ? Hva var greia her? Det var jo ikke de samme numrene, jo. Himmel, det er da også noe å lage en sak ut av. 4 av 6 numre var like som Lost-numrene. Lotto er tilfeldigheter. Om så rekka var helt identisk hadde jeg ikke hatt noen problemer med å bruke av pengene (ikke bruke opp, tror jeg, da hadde jeg nok måttet dele med noen, f.eks. Unicef).

Ja, det var jo klart en ikke-sak. Fire av seks tall, liksom. Uhu!

Gammel 07-01-11, 14:33   #12
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke brukt de nummerne, nei. Ikke fordi jeg er overtroisk, men fordi gevinsten lett blir så liten hvis man bruker "logiske tall", som det er stor sjanse for at andre også bruker.

Tenk så kjipt å endelig få syv rette i Lotto og så vinne en premie på bare 500 kroner.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 14:35   #13
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg hadde ikke brukt de nummerne, nei. Ikke fordi jeg er overtroisk, men fordi gevinsten lett blir så liten hvis man bruker "logiske tall", som det er stor sjanse for at andre også bruker.

Tenk så kjipt å endelig få syv rette i Lotto og så vinne en premie på bare 500 kroner.

Men hvis ingen andre tør blir det jo ikke så mange med samme nummer?

Gammel 07-01-11, 14:38   #14
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Denne helga kommer MANGE til å tippe Lost-tallene.

Gammel 07-01-11, 14:46   #15
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Er greia at folk som har sett en TV-serie hvor noen tall er gjentatt tror at tallene er skumle i virkeligheten? Næh. Folk tror ikke det på ordentlig?

Gammel 07-01-11, 14:49   #16
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Er greia at folk som har sett en TV-serie hvor noen tall er gjentatt tror at tallene er skumle i virkeligheten? Næh. Folk tror ikke det på ordentlig?

Nei, jeg TROR jo ikke det. Men jeg hadde nå ikke brukt dem læll.

Gammel 07-01-11, 14:51   #17
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nei, jeg TROR jo ikke det. Men jeg hadde nå ikke brukt dem læll.

Men sånn psykologisk sett, når det gjelder sånne som deg som skjønner at det ikke er det rasjonelt, da er det snakk om at man har fått negativ betingelsesreaksjon på det da kanskje? Som gjør at man kjenner ubehag ved de tallene?

Gammel 07-01-11, 14:59   #18
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg anser sjansen for at alle seerne av Lost er overtroiske for langt mindre enn at flere enn meg kan tenkes å ville bruke dem til å tippe lotto med.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 15:00   #19
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg vet ikke. Jeg er bare oppdratt til at man utfordrer ikke sjebnen. Jeg har ingen problemer med tallet 13, for eksempel, men hadde ikke frivillig valgt rad 13 på flight 13 med avgangstid 13.13 fredag den 13. Hadde det vært det NATURLIGE valget for en reise, hadde jeg valgt det, men aldri i livet for å briefe med at "MOAHAHA, SE PÅ MEG SÅ TØFF JEG ER SOM VALGTE AKKURAT DENNE FLIGHTEN". Hovmod står for fall, osv.

Gammel 07-01-11, 15:01   #20
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Det er greit - jeg dropper lottoen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.