Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Negler og neglebiting

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Neglene mine
Jeg har bitt negler før da jeg var yngre 43 35,83%
Jeg biter negler ennå 29 24,17%
Jeg er en periodebiter 16 13,33%
Jeg har aldri bitt negler 35 29,17%
Neglene mine er helt korte, inntil fingertuppene 36 30,00%
Neglene mine normalt lange 35 29,17%
Neglene mine er litt lange 23 19,17%
Neglene mine er veldig lange 5 4,17%
Neglene mine er naturlig i farge 46 38,33%
Neglene mine er lakket 14 11,67%
Neglene mine har revnet, fliser seg, ol 36 30,00%
Biter neglene på føttene også jeg... 1 0,83%
Hva negler? driter i dem, i denne pollen også! 2 1,67%
Annet 2 1,67%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 120. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-11, 19:01   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Negler og neglebiting

Ja; Biter du, har du bitt leeenge, er du periodebiter, eller har du aldri bitt negler! Tenker på neglene på hendene...

Og hvordan vil du beskrive neglene dine akkurat NÅ?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:05   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Negler og neglebiting

Jeg biter ikke og har aldri gjort det heller. Neglene mine ser bra ut på eksemhendene mine. De er korte, ikke helt nedklippet, men korte. Tidvis med neglelakk på (som jeg ordner eller tar bort straks den begynner å flasse. Jeg fordrar ikke negler med flassete neglelakk).

Gammel 07-01-11, 19:14   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bet negler som barn. Da jeg skulle begynne på ungdomsskolen sa min bestemor at slikt måtte jeg slutte med nå som jeg var blitt så stor. Da sluttet jeg på sekunder.

I dag har jeg negler som er litt lange og pent ordnet. Før jeg fikk barn var de alltid lakket. Nå lakker jeg dem bare til fest.

Gammel 07-01-11, 19:14   #4
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg har alltid bitt negler, dessverre.
Etter at jeg har fått barn har jeg klart å la være innimellom, så er periodebiter.
Jeg har ALDRI noe på den, for synes ikke det er pene nok til det.
De er også litt flisete.
Fysj, ikke noe å vise frem i alle fall.

Har så tørre fingre og henden mine er aldri noe jeg har vært stolt av, heller aldri prøvd å gjøre noe spes med dem. De er så ofte i vann(har støv på hjernen) så da blir de der etter. Hva er hansker??

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:16   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Har aldri bitt negler.

Har helt korte negler siden jeg jobber i helsevesenet, klipper de ned og filer de pent i fasong. Og bruker masse neglelakk.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:22   #6
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Biter negler enda desverre. Prøvd å slutte flere ganger, men de er så skjøre at de knekker/revner med en gang. Fikk det flotte manikyrsettet av søsteren min til jul. Tror det var et hint.

Gammel 07-01-11, 19:28   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har aldir bitt negler.
Nå er de korte, siden de ble klippet i går, og rødlakkerte.

Gammel 07-01-11, 19:48   #8
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har bitt negler så lenge jeg kan huske. Har prøvd flere ganger å la være, men funker dårlig/bare en periode.

Ser lillesøster begynner å bite negler nå. Usikker på om jeg skal gjøre noe med det, om det er noe å gjøre i det hele tatt.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:49   #9
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har aldri bitt negler. Men de kan flise seg fort og jeg får de aldri særlig lange. Nå har jeg blank negelakk på.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 20:06   #10
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har bitt siden jeg var fem. De er tynne som papir og er stygge uansett, så jeg er lite motivert for å prøve å gjøre noe med uvanen.

Gammel 07-01-11, 20:27   #11
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg har aldri bitt negler, heldigvis.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 20:28   #12
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ja, biter! Mye! Det blir bare værre og værre. Helt pinlig. Jeg skammer meg hver eneste dag. Skulle gitt ganske mye for å klare å la være.

Gammel 07-01-11, 20:35   #13
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg biter dessverre. Har forsøkt å slutte mange ganger men det funker bare en liten stund. Sist gikk jeg til neglestudio og fikk satt på falske negler slik at de vanlige skulle få vokse litt. Problemet var bare at med en gang de falt av så var jeg tilbake til gamle vaner.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 20:48   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri bitt negler, men de fliser seg/revner lett, så jeg har alltid neglene mine helt kortklipt.

Gammel 07-01-11, 21:00   #15
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bet negler da jeg var liten, ikke nå lenger. Har korte negler, da de fliser seg opp lett.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 21:11   #16
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ganske lange negler. Bruker blank neglelakk, farge bruker jeg kun til fest.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 21:22   #17
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her like før jul var det to forskjellige personer som spurte "er det dine negler?". Seff, hvem andre sine skulle det være?

Men nå har jeg klippet dem, og har ikke riktig så rød lakk på....

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 21:32   #18
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Biter ikke, bare hvis de likevel er blitt "flisete" og jeg ikke har fil :blir gal av opprevde negler: Har stort sett lange negler, men ikke så lange at de brekker av ingenting.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 21:34   #19
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sluttet å bite negler for 1 år siden og har kortklipte, filede, umalte negler.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 21:37   #20
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg biter negler.

Og har periodevis helt korte negler, men akkurat nå er de litt lenger. Jeg klarer som oftest å stelle neglene mine slik at de ser greie ut og bruker neglelakk når jeg pynter meg. Som oftest blank eller veldig lys rosa.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.