Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilke fronter skal vi ha?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-11, 10:04   #1
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Hvilke fronter skal vi ha?

Jeg er så usikker her. Vi skal pusse opp kjøkkenet og etter mye frem og tilbake har vi bestemt oss for IKEA innredning. Problemet er at jeg har blitt usikker på om jeg vil ha hvit abstrakt eller applåd. Jeg vet at det er jeg som må bestemme dette, men jeg trenger litt innspill tror jeg.

Kjøkkenet er lite. Vi skal ha sort steinplate, glassplate mellom skapene med tapet under, sorte hvitevarer og det lille som kommer til å syns av vegger skal være lilla eller grått tror jeg.

Det jeg er usikker på er høyglansen og rengjøring, det er litt mer tungvindt å gjøre den ren. Det blir ikke pent hvis man tar en våt klut og tørker over. Fordelen er at den er finere og den vil nok reflektere lyset fra taket bedre.

Kommer jeg til å bli gal av å prøve å få høyglansen pen når jeg har en skokk med unger som klasser på innredninga?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:34.