|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Stranden i Gerani, KretaHadde bestemt oss for og reise http://www.startour.no/bestill-reise...b5226c1614f31e til sommeren, men så har jeg lest diverse steder at stranden ikke er barnevennlig, noen som har vært i Gerani og kan fortelle ærlig om sine strandopplevelser? Vi bruker stranden mye når vi er på ferie, så dette er viktig for oss. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Stranden i Gerani, KretaLinken virker ikke.
|
|
|
#3 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stranden i Gerani, KretaVi var der i sommer (juni). Veldig fint, men litt kjedelig sted. Hadde med to småttiser på 2 og 3 år, så vi var ikke på stranda med dem og badet. Er riktig at rullesteinen er vond å gå på - du faller liksom igjennom og det er varmt og vondt.
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Stranden i Gerani, KretaTakk for tilbakemelding, vi satser på Tyrkia istedenfor! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stranden i Gerani, KretaKreta er jo fantastisk! Det finnes andre steder enn Gerani! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Stranden i Gerani, Kreta
Ja, vi har vært på Kreta tidligere og likte oss godt der, men denne gangen er kriteriet at vi kan reise fra denne byen vi bor i og da begrenser mulighenene seg masse, dessverre. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stranden i Gerani, Kreta
Signerer dette! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stranden i Gerani, KretaVi var på Alexandra Beach i sommer. Det var helt ok, men ikke et sted jeg ville valgt igjen. Agia Marina er ikke så ille som Platanias, men i Gerani er det øde. Skulle jeg dratt til Agia Marina igjen, ville jeg bodd på Caldera Village. |
|
|
|
![]() |
|
|