|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hotell i Berlin?Er det noen som har erfaring med hotell i Berlin? Vi snuser litt på å dra dit i påsken med barn. Jeg har aldri vært der, og har ikke peil på noe. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hotell i Berlin?Her har vi bodd: http://www.meliaberlin.com/en
|
|
|
#3 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hotell i Berlin?Vi reiste med Norwegian i november og bestilte hotellrom på Norwegians hjemmeside. Vi fikk dobbeltrom i femstjerners hotell for 600 kroner for to netter inkl. frokost og det midt i byen. Det er ikke sikkert det er like gode tilbud til påske, men det var i hvert fall gode tilbud å finne når man kjøpte alt på ett sted. Når dere ankommer Berlin så ikke gidd å stresse med tog og sånn, bare ta en drosje inn til sentrum. Det koster ca. 250 kroner. Vel anvendte penger når en kommer med bagasje og alt med seg.
|
|
|
#4 |
|
Superbasinella
|
Sv: Hotell i Berlin?Vi bodde på Hotel Concord Berlin. Et kjempefint hotel med veldig, veldig god service. Det kan virkelig anbefales. http://berlin.concorde-hotels.com/en/ |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hotell i Berlin?Jeg anbefaler Shoenhouse Apartments på det varmeste. Det ligger i det gamle Øst-Berlin, og i utkanten av Mitte-området, mener jeg. Ikke absolutt midt i smørøyet, men det var T-bane og trikk rett ved, og veldig greit å komme seg dit vi skulle. Det er en gammel bygård som er totalrenovert. Vi bodde i leilighet, men de har rom også, tror jeg.
|
|
|
#6 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i Berlin?Vi var veldig fornøyd med dette hotellet: http://www.lindner.de/de/LKB/090_ber...berlin_zentrum Rimelig, moderne og veldig sentralt.
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hotell i Berlin?Jeg anbefaler Michelberger Hotel! Kjempekult, hyggelig og billig.
|
|
|
#8 |
|
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i Berlin?Har bodd to ganger med barn på hotel sylter hof. God frokost inkludert. Ligger i gåavstand fra Sentralstasjonen og Kadewe. Har gode rom( vi fikk plass til 2 voksne og 4 barn uten problemer), inkludert små leiligheter. Likte oss godt der. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hotell i Berlin?
Dette så jo kult ut! Kan du fortelle litt? Barnevennelig? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hotell i Berlin?Ja, det var flere par med barn der. De hadde bl.a. tremannsrom med hems og det sto ganske eksplisitt at det skulle være stille om kvelden. Mange av de billige hotellene har rykte for å være partyhoteller. Jeg har planer om å ta med familien dit, jeg tror barnet ville elsket det. Masse rart å se på.
|
![]() |
|
|