Er det noen her som er hjemmeværende?
Ja er det noen her som er hjemmeværende, trives dere med det ?
Jeg hadde samme jobben i 17 år (Jordan) så ble tannbørsteavdelingen flyttet til England i 2003 (da jeg fikk barn nr 4) og jeg ble hjemmeværende, har vært litt vikar på en annen avdeling der noen mnd da minsten var liten, nå er jeg bare hjemmeværende stort sett, og trives veldig godt med det, mannen er selvstendig og jobber altfor mye så her hos oss hadde det ikke vært brukbart hvis jeg skulle hatt full jobb i tilegg, nå er vi ikke avhengig av at jeg har lønn lenger så jeg trenger ikke å jobbe, (stepper inn ved behov i butikken vår)
Men har fra høsten av søkt full plass på minsten i barnehagen (nå har han 2 og 3 dagers uke) tror at han får plass, og da kommer jeg til å jobbe litt mer i mannens butikk. vet ikke om jeg kommer til å jobbe hver dag, i allefall ikke fulle dager, synes det er greit å være hjemme da ungene kommer fra skolen, og jeg tror de synes det er veldig greit også,
Har på følesen at alle her inne jobber (de som ikke har fødselspermisjon) er det noen her som har valgt å være hjemme da ungene er små ? er det noen her som er frivillig hjemmeværende ? eller ufrivillig ?