Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Læpp-problemer

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-11, 18:41   #1
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Læpp-problemer

Vi har hatt problemer med læppen siden den var 8 måneder. Først røk batteriet, så måtte vi ha ny strømforsyning, og etter det har den låst seg og funker ikke. Vi må slå av på knappen for å få den på igjen. Skjermen fryser og den reagerer ikke uansett hva vi gjør.

Vi har levert den på Elkjøp 3 ganger nå det siste halve året, og jeg er så lei av å høre at de ikke finner feil på den. Nå i dag kunne han si at det kan være et problem som er vanskelig å finne. Ja, er det ikke det som er jobben din å finne ut da, liksom? Vi kunne jo levere den igjen og håpe på at det var en feil vi ikke måtte betale selv.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å få de til å skjønne at det er et problem med maskina. Skal det virkelig være så vanskelig å få hevet et kjøp?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.