|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Utrolig mye man sparer på å bake brød?!... og da mener jeg ikke på selve brødet, selv om det også blir mye billigere enn å kjøpe. Men vi handler jo så mye mindre når vi ikke MÅ i butikken hver dag for å kjøpe brød (og tar med oss en masse annet på sulten-impuls). Det holder liksom med ukehandel + et lite påfyll i løpet av uka. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Sv: Utrolig mye man sparer på å bake brød?!Jeg ønsket meg Kenwood-maskin nettopp for å kunne bake brød. Men har jeg gjort det? Niks. Skjerpings.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Utrolig mye man sparer på å bake brød?!LITT jobb er det jo nãr det går ti brød i uka, syns jo jeg, men da er jo i og for seg spareeffekten enda større.
|
|
|
#5 |
|
En Som Trener
|
Sv: Utrolig mye man sparer på å bake brød?!Det er helt utrolig hva man sparer på det ja, både pga prisen på brød og altt det man ellers putter i kurven.
|
|
|
#6 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Utrolig mye man sparer på å bake brød?!Jepp, sånn er det her også. Vi må jo nesten aldri i butikken lenger! Storhandler hver 7.-10 dag omtrent og baker brød hjemme. Passer på å ha basisvarer og lager det meste av middagene også (nesten) fra bunnen av, så trenger man virkelig sjelden å gå i butikken. Herlig.
|
|
|
#9 |
|
Hertuginne
|
Sv: Utrolig mye man sparer på å bake brød?!
Jeg syns ikke det jeg, jeg bare sørger for å sove lenge på lørdagen, og så står jeg opp til nybakt brød. Enkelt-penkelt.
|
|
|
#10 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utrolig mye man sparer på å bake brød?!Må man på butikken oftere om man ikke baker brød?
|
|
|
#11 |
|
nju nja njo
|
Sv: Utrolig mye man sparer på å bake brød?!Det er rimeligere og bedre, men det går litt tid. Jeg baker bare tre brød om gangen, men lurer litt på om det går an å steike seks om gangen ved å lage to etasjer i ovnen. Noen som har prøvd?
|
|
|
#12 |
|
Skal rømme
|
Sv: Utrolig mye man sparer på å bake brød?!Her er det påkrevd med brødoppskrifter. Jeg har veldig lyst men jeg FÅR IKKE TIL brød. Er flink med boller og andre typer gjærbakst men har ike sjans med brød. De blir flate og vonde.
|
|
|
#13 |
|
nju nja njo
|
Sv: Utrolig mye man sparer på å bake brød?!Wix: Søk på Mims hellebrød. Det er kjempegodt og man slipper å kna seg til blods om man ikke er eier av kjøkkenmaskin.
|
|
|
#14 |
|
Fortynnet
|
Sv: Utrolig mye man sparer på å bake brød?!Jeg må ihvertfall på butikken oftere, for jeg pleier ikke fryse kjøpebrød, syns ikke det er noe godt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Sv: Utrolig mye man sparer på å bake brød?!Må jo ikke på butikken hver da for å kjøpe brød? Handler og fryser ned!
|
|
|
#16 |
|
Sånn passe sane
|
Problemet mitt er nok snarere at når jeg er i butikken så er det ingen brød som frister og alle er altfor dyre (
|
|
|
#17 |
|
Fortynnet
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sånn passe sane
|
Jo, kan vi ikke lage en opphetet diskusjon om å bake brød vs. å kjøpe brød?
|
|
|
#19 |
|
Textrovert
|
Sv: Utrolig mye man sparer på å bake brød?!Årsaken til at jeg har unngått å bake brød, er at jeg eeeelsker hjembakt brød og spiser alfor mye av det, mens ungene ikke er spesielt glad i det. De vil helst ha Frist Price-kneipp.
|
|
|
#20 |
|
Fortynnet
|
Sv: Utrolig mye man sparer på å bake brød?!Ja, niåringen min sukket tungt da han ble hentet tidlig på SFO forrige fredag: "Å nei, jeg som hadde GLEDET meg til å spise kneipp!" |
|
|
|
![]() |
|
|