|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samos?Ja, jeg er vinglete. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: Samos?Jeg falt ikke så veldig for Samos, men det kan jo ha vært fordi jeg reiste charter i superhøysesong og mislikte Pythagorion, hvor vi bodde. Det var mange fine steder og strender rundt på øya, og dessuten gode utfluktsmuligheter (til Tyrkia og andre greske øyer, som Patmos
|
|
|
#4 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Samos?Var der for 10 år siden. Bodde på hotell Evelyn med StarTor, det har de ikke i katalogen mer, det var dårlig!
|
|
|
|
#5 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Samos?Jeg har vært der for mange år siden, det er en nydelig ganske liten øy, mener å huske at det da var militærbase innover på øya pga nærheten til Tyrkia. Vi kjørte rundt en dag, veldig grønt og frodig (før det brant, men sikkert fint igjen nå). Husker ikke hva hovedbyen het, men den mener jeg hadde litt sånn "storbypreg" i forhold til badebyene. Det ligger noen søte, idylliske småbyer langs nordsiden (?) av øya. Det er mange katter og løshunder der, men vi opplevde ikke det som et problem. Husker vi brukte disse pannekakebuene mye.
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Samos?
|
|