Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

POP - hvordan er det i str?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-11, 15:38   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

POP - hvordan er det i str?

Ja, det lurer jeg på. Selger i butikken sa det var stort, men jeg synes ikke det så så stort ut egentlig.

Tenker både hel dress og todelt skallsett.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 15:49   #2
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: POP - hvordan er det i str?

syns ikke det var stort i størrelsen hvertfall.
egentlig akkurat passe.

Har todelt skallsett til begge mine.

småen måtte ha 92 i bukse og 98 i jakke.. (han har litt korte bein) Det stemmer ganske godt til hva han bruker til vanlig og.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 15:59   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes ikke det er stort. Storebror er normal for alderen (4 år nå i januar) og han har 104 i vinterjakke, men den passer kun ut sesongen nå tror jeg, for den er bare akkurat passe. Vi har hatt mye yttertøy fra PoP og jeg har samme erfaringen med vinterdressene. Fleecejakkene har vært drøyere i størrelsen.

De vanlige klærne er normale i størrelsen.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 16:01   #4
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Ganske normalt i størrelsen, synes jeg.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 16:03   #5
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes skall-jakka var stor og skall-buksa var liten. Begge i str 92.

Gammel 13-01-11, 16:29   #6
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har samme erfaring som Huldra, buksa var litt liten i størrelsen og jakka litt stor.

Gammel 13-01-11, 16:31   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er litt stort, men det er nok fordi jeg har et ganske smalt barn. Klærne passer bedre til bredere barn. Ytterklærne er mer normale i størrelsen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 16:44   #8
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Takk for mange svar. Da er jeg glad jeg ikke kjøpte skalljakken de hadde på tilbud i går, for jeg mente at den ville være i minste laget til min lange datter, selger trodde den ville passe. Hun er 125 cm og trenger nok 134. Ønsker jo at den skal passe frem til vinterjakken tas i bruk siden det er såpass dyrt. Klærne var forresten veldig fine, forelsket meg helt i dem.

Gammel 13-01-11, 18:52   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Det er ikke smått, det er romslig. Men ikke veldig stort sammenlignet med annet yttertøy. Jeg synes etterhvert det begynner å bli litt vanskelig å si om yttertøy er stort eller smått i størrelsen, for de fleste er egentlig litt store. Og i og med at jeg har brukt mye reima, er det det som er normalen i min verden, og reima er jo også litt stort.

Ticketdresser derimot, de er store. POP-dresser er mer vanlige, men ikke små.

Gammel 13-01-11, 22:37   #10
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skallbuksa og vindfleecejakka er helt normale i str. Skalljakka er bittelitt stor i str, men ikke mye.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 22:40   #11
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

De plaggene jeg har hatt, har vært romslige.

Gammel 13-01-11, 23:15   #12
millact

Standard

De var i alle fall fine! Jakken jeg så på kostet 799,- Ser at HH tech jakke koster 699,- hos G-Sport, så da kan det godt hende det heller blir POP på henne. Vurderer Skogstad også, men ser ikke ut som de har allværsbukser? Vårkolleksjonen er på nett nå, men altså ikke slike bukser.

Gammel 13-01-11, 23:19   #13
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Dressene er etter min erfaring noe rommelige. Resten ganske så normalt.

Gammel 14-01-11, 00:24   #14
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke tenke meg at skogstad ikke har bukser. Men de er stivere enn POP og ikke riktig så slitesterke.

Gammel 14-01-11, 00:31   #15
Heddamor

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Har venninner som sier at de syns POP er stort, jeg syns det er vanlig. Syns heller ikke jakkene er romslige. Har en vindfleece i str 110. Den er for liten til gutten min på 4,5 år og litt stor til 2,5 åringen.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 00:32   #16
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heddamor, her.

Har venninner som sier at de syns POP er stort, jeg syns det er vanlig. Syns heller ikke jakkene er romslige. Har en vindfleece i str 110. Den er for liten til gutten min på 4,5 år og litt stor til 2,5 åringen.

Vindfleecejakkene er slett ikke store. Men allværsjakkene er ganske romslige. Jeg synes ikke de er enormt lange i ermene, men de er ganske vide.

Gammel 14-01-11, 00:34   #17
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes klærne er gedigne i størrelsen, kanskje særlig ulltøyet. Lillebror her i huset kunne bruke str. 74 i vindfleece da han var nærmere 2. (Han er kort, altså, men godt over 74 cm.)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 00:35   #18
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg synes klærne er gedigne i størrelsen, kanskje særlig ulltøyet. Lillebror her i huset kunne bruke str. 74 i vindfleece da han var nærmere 2. (Han er kort, altså, men godt over 74 cm.)

Mens min plutt som er straks 2 må ha 92. Og han er ikke spes stor. Rare greier.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.