|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sjampo mot hår som blir fett på noen timer?Jeg har nå ganske "flat" sveis, og har tidligere vært plaget med kløe i hodebunnen. Har derfor brukt en sjampo fra Kerastase, som er kjempegod, men den er jo for å forhindre tørr hodebunn, og da blir det vel mer fettproduksjon antar jeg? I hvert fall har jeg aldri hatt hår som har blitt så fort fett som det blir nå. Jeg m å virkelig vaske håret hver dag. |
![]() |
![]() |
#3 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjampo mot hår som blir fett på noen timer?Mulig jeg er på villspor, men; slik hadde jeg også det en periode. Måtte vaske det hver dag, likevel var det fett. Forsøkte å holde meg, og enten så normaliserte det seg litt av seg selv eller så var det noe i det å venne håret av med å bli vaska hver dag. Nå holder det med annenhver dag. Er kanskje noe med at en stimulerer talgproduksjonen under hårvasken, når en masserer/gnir inn shampo og slikt...?
![]() |
#4 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Sjampo mot hår som blir fett på noen timer?Jeg anbefaler igjen Head&Shoulders med sitrus (bilde av sitron på). Den hjelper både mot fett hår OG kløe. Eneste shampoen datteren min kunne bruke, og vi brukte en formue på Cosmica og alt annet de hadde på apoteket først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Sjampo mot hår som blir fett på noen timer?
Jeg får eksem i hodebunnen av H&S, fikk bare mer kløe av den.
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Sjampo mot hår som blir fett på noen timer?Jeg lette etter den i dag, men fant den ikke? |
![]() |
![]() |
#7 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Sjampo mot hår som blir fett på noen timer?Hodebunnen min ble endelig bedre når jeg slutta med head and shoulders, mye mindre flass og styr....
![]() |
|
|