|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du peiling på negler og negledeign?Jeg har et negleproblem som forundrer negledesigneren min like mye som det irriterer meg...
![]() |
#2 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Har du peiling på negler og negledeign?Jeg har samme problemet. Og har aldri funnet ut hva som er feil.
![]() |
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Har du peiling på negler og negledeign?Jeg har hatt kunstige negler noen år, skiftet hver 5 uke. Akryl. Dette skjedde meg også, og årsaken var at hun ikke filte neglen godt nok og renset den, før hun la på akryl, noe hun også innrømmet selv. Det er en hårfin grense på hvor mye av neglen som skal files iflg hun jeg brukte. Nå har jeg ikke hatt kunstige på 7 mnd og har aldri hatt sterkere negler som nå. Hadde kanskje prøvd ett annet studio og sett om feilen gjentok seg. Jeg hadde mine egne negler som base - ingen tipper.
![]() |
#4 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Har du peiling på negler og negledeign?Jeg tror jeg har en blanding av acryl og gel : er ikke sikker: Jeg har gått og fått fikset neglene mine det siste året, og det er deilig å endelig ha pene hender. Mine egne negler er tynne og elendige og fliser seg opp hele tiden. Den første tiden hadde jeg limt på falsk tip for å korrigere formen på mine egne. Nå er det kun mine egne som er forsterket. Jeg opplevde sist at det var noen luftbobler. Da slipte han av og la på acryl/gel på nytt. Var jeg deg, tror jeg at jeg ville forsøkt en annen negldesigner.
![]() |
#5 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du peiling på negler og negledeign?Min første tanke var å bytte negledesigner.....
![]() |
#6 |
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du peiling på negler og negledeign?Jeg har prøvd å legge akrylnegler mange ganger.Også hos forskjellige negledesignere. Men har konkludert med at det ikke sitter på meg,neglelakk sitter heller på mine negler. Hun ene negledesigneren mente at det ofte er en sammenheng der,de som sliter med at neglelakken ikke sitter sliter ofte med løsnegler også.
![]() |
#7 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har du peiling på negler og negledeign?Nei.
![]() |
#8 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Har du peiling på negler og negledeign?
Oi, interessant. Jeg kan ikke bruke det heller. Det flasser av etter en halv dag.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: Har du peiling på negler og negledeign?Dette er intet annet enn dårlig håndtverk utført av negledesigneren. Jeg har hatt avcryl-negler fra og til i i snart 20 år, og har opplevd mye rart av negledesignere... luftbobler fører til at geleen eller acrylen ikke sitter og da faller neglen av. Grunnen til at det blir luftbobler er enten at hun ikke har filt godt nok før hun la på, ikke brukt primer eller lagt for tykt lag med gele eller acryl. De fleste får bedre resultat med acryl, så jeg ville prøvd det hvis jeg var deg.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du peiling på negler og negledeign?Hvor har du vært?
![]() |
#11 |
Må man ha en tittel?
![]() Sv: Har du peiling på negler og negledeign?Hun som la til meg, begge gangene, er en venninne. Hun er skolert på dette, og er, ut fra det jeg selv erfarer, og det jeg hører fra andre, både nøye og flink. Hun sier selv at hun aldri har vært borti tilsvarende tilfeller som meg, og det har jeg i grunn inntrykk av ut fra andre kunder hos henne. Har ikke hørt om noen som ikke er fornøyde.
![]() |
|
|