Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjole til sommerbryllup

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-11, 22:45   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjole til sommerbryllup

Jeg har lovet å spørre for ei venninne. Hun skal i sommerbryllup og av ulike grunner passer det ikke med bunad. Hun har stresset litt med å finne en passende kjole, men jeg har sagt at jeg antar det blir lettere om noen måneder, når sommerkjoler kommer i butikkene.

Hun ønsker en fotsid (eller ihvertfall nokså sid) kjole. Ikke knekort. Gjerne med empireliv eller noe som skjuler mage. Ikke at jeg synes hun har så mye mage, men.

Tips?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 23:15   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

Jeg kjøpte en, etter min mening da () kjempefin kjole på NoaNoa, som jeg brukte i bryllup i fjor sommer. Den samme som Spoon (eller var det Tussilago?) kjøpte, om du husker den?

De har den i tilsvarende modell nå, men i "vinterfarger".

Ellers hadde de en fin i katalogen på nett nå, fra kolleksjonen som kommer. Den lyse på side 2.

Gammel 16-01-11, 23:16   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk!

Gammel 16-01-11, 23:19   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fant et bilde av den i kort, i "vinterfargene", den jeg kjøpte var i en lys beige/brunfarge og helt lang, kjempefin med offwhite tilbehør.

Link til innlegget HER

Gammel 17-01-11, 09:17   #5
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

http://kristinevikse.files.wordpress...jpg?w=63&h=150

Julia kjolen fra sommerkolleksjonen til Kristine Vikse ser ut til å være en flatterende modell. Skal i sommerbryllup selv med lang kjole og denne skal definitivt prøves!

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 17:40   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Den var fin, Mamari! Kunne faktisk tenkt meg den selv. Vet du hva den koster?

Gammel 17-01-11, 20:09   #7
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Den er ikke ute i butikkene enda men Monochico.no vil ta den inn etterhvert. Forresten av erfaring syns jeg forøvring at KV plaggene er store i størrelsen.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.