|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Ticket to Heaven babyvinterdressHvordan er den? Den jeg har sett på har to glidelåser, er det en fordel eller ulempe? Er redd den ikke blir noe god i halsen slik som babytroll dressen er. Den kan liksom ikke lukkes helt igjen for da blir det alt for stram ved halsen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Ticket to Heaven babyvinterdressTicket har en genial løsning på toglidelåsopplegget. Det er to knapper øverst som lukker godt som en krave og er god og myk mot halsen og luner godt, mens glidelåsene lukkes oppå der. Jeg synes den babydressen er veldig god. Den er god og varm og lett å bevege seg i når man sitter, har mykt stoff der det er viktig og er slitesterk i rumpa og mellom beina. Og isolert i baken. Bare obs på at den er ganske stor i str, Jeg har 86 til plutten nå, den er like stor som reima sin babydress i str 92.
|
|
|
#3 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ticket to Heaven babyvinterdressSignerer Katta helt og fullt. Jeg har kun positive ting å si om denne dressen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Ticket to Heaven babyvinterdress
Helt enig. Jenta vår på 2,5 år og ca 95 cm, bruker str 86. Den holder nok ut vinteren. Hun liker den selv også.
|
|
|
|
#5 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ticket to Heaven babyvinterdressTusen takk for gode svar!! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Ticket to Heaven babyvinterdressDen er i alle fall veldig varm, omtrent for varm for milde rogalandsvintre i følge mine venner som har hatt den. |
|
|
|
![]() |
|
|