Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skjørt!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-11, 13:11   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjørt!

Jeg har en del skjørt og ser en del fine skjørt i butikkene, men jeg bruker det aldri. Årsaken er at jeg ikke har noe som passer til oventil.

Hva bruker dere når dere bruker skjørt? Jeg har mest tunikaer (?) i skapet og de passer ikke til skjørt, synes jeg. Jeg innbiller meg at trange topper blir finest til skjørt, men dersom man vil skjule bilringen(e) så er ikke det så aktuelt, føler jeg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 13:13   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjørt!

Noen tunikaer kan gå til skjørt hvis skjørtene er helt smale, synes jeg - et smalt, svart skjørt f.eks. kan være anvendelig.

Jeg har nesten bare skjørt som er utskrådd i større eller mindre grad, og da bruker jeg som oftest en ettersittende jerseygenser til og evt. en strikkejakke over.

Gammel 17-01-11, 13:13   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt en gjeng topper i forskjellige farger på Gina Tricot og bruker de som innenfor-gensere. (i liten størrelse, da holder de bilringen inn) Over bruker jeg gensere, i dag har jeg skjørt og en grå halvlang ullgenser fra Vero Moda.

Gammel 17-01-11, 13:14   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilder, takk!

Gammel 17-01-11, 13:14   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En litt trang, elastisk topp er et godt forslag, ja. I dag har jeg på meg en fra Cubus, og den er det godt hold i, for å si det sånn. (Dessuten er den ca. 20 cm for lang på ermene, men det er en annen sak.)

Gammel 17-01-11, 13:15   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Jeg har kjøpt en gjeng topper i forskjellige farger på Gina Tricot og bruker de som innenfor-gensere. (i liten størrelse, da holder de bilringen inn) Over bruker jeg gensere, i dag har jeg skjørt og en grå halvlang ullgenser fra Vero Moda.

Jeg har en følelse av at vi ikke snakker samme språk når det kommer til bilringer.

Gammel 17-01-11, 13:16   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

En litt trang, elastisk topp er et godt forslag, ja. I dag har jeg på meg en fra Cubus, og den er det godt hold i, for å si det sånn. (Dessuten er den ca. 20 cm for lang på ermene, men det er en annen sak.)

Nok en gang. En trang topp holder intet inne her.

Gammel 17-01-11, 13:18   #8
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har en følelse av at vi ikke snakker samme språk når det kommer til bilringer.

Hah, jeg kan vise bilde. :leter:

Gammel 17-01-11, 13:22   #9
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*venter på bilringer*

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 13:22   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan mer enn gjennomsnittet om bilringer. (ja, den siste var passiv aggressiv.)

Jeg bruker allikevel forholdsvis trange topper til skjørt. Logg på HM har en del gensere som funker for min del. De er ikke helt trange, men ikke flagrende heller. Under har jeg en lang singlet som jeg drar nedover hoftene slik at jeg ikke er avhengig av lange topper (som er vanskelig å finne).

Gammel 17-01-11, 13:23   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Relativ trang topp med vest eller strikkajakke over er fint.

Gammel 17-01-11, 13:26   #12
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mitt triks er å ha et skjørt som ikke sitter så trangt at det skaper noe særlig bilring. Toppen må være ettersittende, men ikke sånn at den klistrer seg til kroppen. Da blir det bra.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 13:29   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Mitt triks er å ha et skjørt som ikke sitter så trangt at det skaper noe særlig bilring. Toppen må være ettersittende, men ikke sånn at den klistrer seg til kroppen. Da blir det bra.

Det er ikke skjørtet som skaper bilringen. (også passiv aggressiv)

Gammel 17-01-11, 13:30   #14
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dra skjørtet over bilringen(e). Så topp med cardigan/vest/jakke over

Gammel 17-01-11, 13:30   #15
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hold-in-produkter er en fin ting. Jeg bruker det stort sett hver dag, bil både bukser og kjoler. Skjørt går jeg aldri med, av samme årsak som i HI. Finner ikke/har ikke topper som passer til. Men nå har jeg, i følge mannen, blitt dame ( ) og bruker mer kjoler og smykker, så nå må jeg vel få meg noen skjørt også. Og da trenger man jo nye topper også.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 13:33   #16
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

En skikkelig strømpebukse og panserundertøy er selvsagt også påkrevd, ja.

Gammel 17-01-11, 13:36   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Holder dere ut i panserundertøy i hverdagen?

Jeg takler ikke slikt mange timer om dagen på jobb, så det bruker jeg bare til fest.

Gammel 17-01-11, 13:39   #18
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Jeg bruker panserundertøy nesten bestandig, pluss hold-in strømpebukse og trang innergenser. Jeg takler ikke at huden beveger seg.

Gammel 17-01-11, 13:39   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg synes faktisk ikke at panserundertøy hjelper. Det fører bare til at magen blir rundere. Jeg får holde meg til kjoler.

Gammel 17-01-11, 13:42   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gått over til kjoler. Mindre stress både med bilringer og ting som skal passe til.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:55.