|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvem ringer man til ang ønske om fjerning av bil?Litt komplisert tittel |
|
|
|
|
|
#2 |
|
heimføing
|
Sv: Hvem ringer man til ang ønske om fjerning av bil?Jeg ville ringt politiet og spurt. 02800 er nummeret dit. Hvis ikke de kan svare, ville jeg forsøkt parkeringsetaten (dersom den kan komme under "ulovlig parkering"). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem ringer man til ang ønske om fjerning av bil?Så lenge bilen ikke står ulovlig, kan du vel ikke be noen om å fjerne den.
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvem ringer man til ang ønske om fjerning av bil?Hvis bilen står nærmere krysset enn 5 meter så ville jeg ringt til politiet og forhørt meg. Si at den står trafikkfarlig til, om det er det den gjør. Jeg irriterer meg over en bil hos oss som står midt i krysset i boligfeltet vårt, så kanskje jeg skal gjøre det samme. Har bare ikke tenkt på det før du skrev nå. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
heimføing
|
Sv: Hvem ringer man til ang ønske om fjerning av bil?Men jeg lurer på at det er enklest å få den fjernet om den er registrert og står ulovlig. Jeg ringte politiet ang. en bil som sperret meg inne en gang, og fikk ingen annen hjelp enn at de ga meg navnet på eier (når jeg sa reg.nr.) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvem ringer man til ang ønske om fjerning av bil?Du er sikker på det er de som eier bilen? Du kan sende registreringsnummeret til 2282 så får du navn på eieren. Jeg ville nok uansett spurt de først, selv om du tror det ikke nytter. Det er liksom den "rette veien å gå" synes jeg.
|
|
|
#8 |
|
ASD
Sv: Hvem ringer man til ang ønske om fjerning av bil?
Tror ikke den kommer forbi med mindre den kjører på forttauet. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hvem ringer man til ang ønske om fjerning av bil?Om den sperrer for utrykningskjøretøy så forsvinner den ganske fort om de rette innstanser blir tipset.... |
|
|
|
![]() |
|
|