|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Er det noen som har oppskriften på pizzabunn som står på baksiden av TORO-fyllet?Svigermor laget glutenfri pizzabunn på den oppskriften en gang, og det var ganske godt. Men jeg finner ikke oppskriften, for jeg har ikke det fyllet i hus.
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Er det noen som har oppskriften på pizzabunn som står på baksiden av TORO-fyllet?Kan det være den som står her?
|
|
|
#3 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Er det noen som har oppskriften på pizzabunn som står på baksiden av TORO-fyllet?Jeg er ganske sikker på at den er sånn:
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er det noen som har oppskriften på pizzabunn som står på baksiden av TORO-fyllet?Jeg tror jommen jeg kan den i hodet, etter å ha brukt Torofyllet m ditto oppskrift hele studietiden, og mener det er den Gyda sier, bortsett fra at det er 25 g gjær.
|
|
|
#5 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Er det noen som har oppskriften på pizzabunn som står på baksiden av TORO-fyllet?Det kan meget godt stemme at det er bare 25 gram gjær gitt. Jeg pleier alltid å doble den til langpanne, så det var nok derfor det gikk litt galt her.
|
|
|
#6 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen som har oppskriften på pizzabunn som står på baksiden av TORO-fyllet?Noe som er litt avgjørende er hvilken meltype hun brukte. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Live and let live
|
Sv: Er det noen som har oppskriften på pizzabunn som står på baksiden av TORO-fyllet?Da har jeg laget to bunner med oppskriften til Gyda, men med 25g gjær. En med Semper, og en med Toro sin glutenfrie mix. Det er definitivt sistnevnte svigermor har brukt kjente jeg. Men de funket bra, og var gode begge to! Den med Semper-melet ble litt hardere enn Toro sitt mel, men begge var gode.
|
![]() |
|
|