|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Tror du det er godt med selleri i omelett? | |||
Ja, det tror jeg |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 3,90% |
Nei, det tror jeg ikke |
60 | 77,92% |
Ja, det vet jeg, for det har jeg spist før |
6 | 7,79% |
Nei, og det vet jeg, for jeg har spist det før |
3 | 3,90% |
Virkelig? En poll om selleri? |
5 | 6,49% |
Deltakere: 77. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Tror du det er godt med selleri i omelett?Sånn i lys av omelett-trådene her, så fikk jeg så lyst på omelett med grønnsaker. Jeg har ikke purre, men fant litt selleri. Tror du det er godt med selleri i omelett?
![]() |
#2 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tror du det er godt med selleri i omelett?Om man liker selleri i utgangspunktet, så tror jeg det vil funke helt knall! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Tror du det er godt med selleri i omelett?Svarer før pollen kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Tror du det er godt med selleri i omelett?Vi hadde selleri i forrige gang vi lagde omelett, og den smakte helt fint.
![]() |
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Tror du det er godt med selleri i omelett?Det var en god idé Blå. Kanskje jeg skal forsøke med selleri både ved siden av og oppi?
![]() |
#6 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Tror du det er godt med selleri i omelett?Nei. Jeg vil heller ha purre i omeletten.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Tror du det er godt med selleri i omelett?Jeg stemte "Ja, det vet jeg", skjønt - det var ikke så godt at jeg må ha selleri i omeletten hver gang heretter, akkurat. Men det smakte helt greit kombinert med en masse andre restegrønnsaker vi hadde. Tomat, to typer paprika, rødløk, litt agurk og altså en stang selleri i bittesmå biter. Ikke er jeg spesielt glad i selleri heller.
![]() |
![]() |
#9 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Tror du det er godt med selleri i omelett?Selleri er grusomt. Men ei smakssak som alt anna, sjølvsagt.
![]() |
#12 |
Live and let live
|
![]() Sv: Tror du det er godt med selleri i omelett?Rapport: Det var helt greit. Smakte skuffende lite. (Men det gjorde den ved siden av også, og det kan jo ha en sammenheng med forkjølelsen/bihulebetennelsen som er på vei bort, som berøvet all smakssansen min i noen uker. Trodde det var tilbake nå, men den er vel fortsatt litt nedsatt tenker jeg. )
![]() |
#13 |
*_*
|
![]() Sv: Tror du det er godt med selleri i omelett?Jeg elsker selleri og har det i alt mulig. Også omelett. Synes det er kjempegodt! Omelett med selleri, sopp og blåmuggost, for eksempel.
![]() |
![]() |
#14 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tror du det er godt med selleri i omelett?Jeg er egentlig der jeg også- det var derfor jeg svarte at dersom man liker det, så hvorfor ikke
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Tror du det er godt med selleri i omelett?
Støtter den.
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Tror du det er godt med selleri i omelett?Selleri smaker jo høgg, så nei - en vond ting i omeletten vil man jo ikke ha |
![]() |
![]() |
#18 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Tror du det er godt med selleri i omelett?Nei. Men jeg har spist selleri til omelett, og det går faktisk fint så lenge den er trygt plassert i vodka og tomatjuice. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Tror du det er godt med selleri i omelett?Ingenting blir godt med selleri. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|