Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Tror du det er godt med selleri i omelett?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Tror du det er godt med selleri i omelett?
Ja, det tror jeg 3 3,90%
Nei, det tror jeg ikke 60 77,92%
Ja, det vet jeg, for det har jeg spist før 6 7,79%
Nei, og det vet jeg, for jeg har spist det før 3 3,90%
Virkelig? En poll om selleri? 5 6,49%
Deltakere: 77. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-11, 10:52   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Tror du det er godt med selleri i omelett?

Sånn i lys av omelett-trådene her, så fikk jeg så lyst på omelett med grønnsaker. Jeg har ikke purre, men fant litt selleri. Tror du det er godt med selleri i omelett?

Med poll. Viktig problemstilling!

Gammel 20-01-11, 10:53   #2
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du det er godt med selleri i omelett?

Om man liker selleri i utgangspunktet, så tror jeg det vil funke helt knall!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 10:53   #3
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svarer før pollen kommer.

Nei. Jeg tror ikke at det er godt med selleri i omelett. Jeg ville laget en ren eggeomelett og hatt en liten salat ved siden av med selleri og for eksempel tomat, dersom du har det.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 10:54   #4
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Vi hadde selleri i forrige gang vi lagde omelett, og den smakte helt fint.

Gammel 20-01-11, 10:55   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var en god idé Blå. Kanskje jeg skal forsøke med selleri både ved siden av og oppi?

Gammel 20-01-11, 10:57   #6
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei. Jeg vil heller ha purre i omeletten.

Selleri passer godt sammen med epler, valnøtter og druer.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 10:58   #7
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker selleri i salat sammen med vårløk, tomat og rødkål. Og masse bladpersille dersom jeg har det.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 10:59   #8
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemte "Ja, det vet jeg", skjønt - det var ikke så godt at jeg ha selleri i omeletten hver gang heretter, akkurat. Men det smakte helt greit kombinert med en masse andre restegrønnsaker vi hadde. Tomat, to typer paprika, rødløk, litt agurk og altså en stang selleri i bittesmå biter. Ikke er jeg spesielt glad i selleri heller.

Gammel 20-01-11, 10:59   #9
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Selleri er grusomt. Men ei smakssak som alt anna, sjølvsagt.

Gammel 20-01-11, 11:35   #10
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei det tror jeg virkelig ikke. Selleri er ikke godt uansett hvor man putter det.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 11:35   #11
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Det tviler jeg sterkt på, men så liker jeg ikke selleri da.

Gammel 20-01-11, 11:39   #12
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Rapport: Det var helt greit. Smakte skuffende lite. (Men det gjorde den ved siden av også, og det kan jo ha en sammenheng med forkjølelsen/bihulebetennelsen som er på vei bort, som berøvet all smakssansen min i noen uker. Trodde det var tilbake nå, men den er vel fortsatt litt nedsatt tenker jeg. )

Gammel 20-01-11, 11:59   #13
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker selleri og har det i alt mulig. Også omelett. Synes det er kjempegodt! Omelett med selleri, sopp og blåmuggost, for eksempel.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 12:07   #14
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg er egentlig der jeg også- det var derfor jeg svarte at dersom man liker det, så hvorfor ikke Jeg burde sikkert ha presisert at jeg ikke liker selleri i utgangspunktet.

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Nei det tror jeg virkelig ikke. Selleri er ikke godt uansett hvor man putter det.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 12:37   #15
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Om man liker selleri i utgangspunktet, så tror jeg det vil funke helt knall!

Støtter den.

siden jeg derimot ikke faller i den første gruppen, ville jeg ikke hatt det i min...

Gammel 20-01-11, 12:42   #16
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker virkelig ikke selleri. Jeg har prøvd. Utallige ganger.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 13:23   #17
Left
Passiv

Standard

Selleri smaker jo høgg, så nei - en vond ting i omeletten vil man jo ikke ha

Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 14:43   #18
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Nei. Men jeg har spist selleri til omelett, og det går faktisk fint så lenge den er trygt plassert i vodka og tomatjuice.

Ben "add more bacon instead" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 14:45   #19
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Ingenting blir godt med selleri.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 14:48   #20
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, finhakket selleri passer fint i omelett. Men så syns jeg også selleri er veldig godt.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.