|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvor finner jeg lasagneplater av fullkorn?Jeg kan ikke huske å ha sett bare plater, men det finnes jo sånne pakker med lasagne med fullkornspasta, så da bør det vel finnes også bare plater.
|
|
|
|
#3 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvor finner jeg lasagneplater av fullkorn?Det lurer jeg på også. Før fant jeg på ica maxi, men nå har jeg ikke sett det på en stund. Fra AXA var de jeg kjøpte.
|
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvor finner jeg lasagneplater av fullkorn?
Ja,, jeg er enig i at hjemmelaget er best, men når de lager de der pakkene med fullkornspasta, så burde de jo kunne selge de løst også.
|
|
|
|
#8 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg lasagneplater av fullkorn?På harrytur.
|
|
|
#9 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg lasagneplater av fullkorn?Det lurer jeg også på. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg lasagneplater av fullkorn?Ikke min tidl. ultra , nå meny butikk heller . |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvor finner jeg lasagneplater av fullkorn?Jeg trodde Barilla hadde fullkornsplater. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Hvor finner jeg lasagneplater av fullkorn?Er det karbene som gjør at du vil ha fullkorn? Isåfall kan jeg anbefale squash. Bruk en ostehøvel på langs og legg squash-strimlene som lasagneplater. Kjempegodt og sunt. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kontrollfrik
Det er vel like mye karber i fullkorn, om enn litt langsommere kanskje. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Borte
|
Sv: Hvor finner jeg lasagneplater av fullkorn?På Meny har de godt utvalg av det. Fra de fleste "vanlige" pastamerkene.
|
|
|
#17 |
|
Kontrollfrik
Får gi det en sjanse, da. Det er veldig tynt? Legger du flere oppå hverandre? Ellers blir de jo kokt i stykker temmelig fort. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Princess Skids and Scars
|
Ja to lag. Men de gir litt veske, så tenk på det når du lager kjøttsausen. Eventuelt kan du strø litt salt på squashen, og la dem ligge en stund før du koster det av. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvor finner jeg lasagneplater av fullkorn?Det er ikke i utgangspunktet et lavkarbospørsmål nei. Det er årevis siden vi sluttet å spise lys pasta i Mei-heimen, men nå når jeg har begynt å lage mye lasagne mangler jeg et alternativ til den lyse pastaen. Alternativer som ikke er pasta er forøvrig ikke å forakte. |
|
|
|
![]() |
|
|