|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Haster! Hvordan er buksene fra Esprit i størrelsen?Jeg sitter her og lurer på om jeg skal bestille med en type casual-bukse fra Esprit som er på salg hos Ellos. Jeg har aldri hatt bukser fra Esprit før, men har erfart at skjørt jeg har derifra er veldig vide i livet. Er buksene også sånn? Og er de i alle fall litt gode på størrelsen også, eller blir de sånn trange over rumpa og alt for vide i livet?
|
|
|
#2 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haster! Hvordan er buksene fra Esprit i størrelsen?Synes ikke buksene er så store i livet som skjørtene til Eprit. Har hatt både jeans og vanlige bukser derfra. Tror de er heller normale i størrelsen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Haster! Hvordan er buksene fra Esprit i størrelsen?Jeg har et par jeans, i en str mindre enn vanlig og må bruke belte. Den utvider seg en del under bruk. Jeg har en annen bukse også, ikke jeans, som er mer normal.
|
|
|
#5 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haster! Hvordan er buksene fra Esprit i størrelsen?
Har vært godt fornøyd. Har hatt mange jeans derfra (Star Fit (?) har vært en favoritt) , og noen av buksene i modellen Weekend Fit, tror jeg. De siste er gode bukser i litt løs modell men med grei høyde i livet. Jeg er ikke så høy (162 cm, cirka) og da passer av og til buksene som er Short. |
|
|
|
![]() |
|
|