Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke brodder er best?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-11, 00:31   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke brodder er best?

Jeg spør for en venninne for jeg har rimelig lite behov av det her jeg bor selv.

Noen som kan komme med tips?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 09:00   #2
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke brodder er best?

Jeg har ingen tips, men jeg satte vannet i halsen og flirte godt, for dette tror jeg var en overskrift vi ikke hadde ventert å se før om cirka 40 år. (Dog synes jeg brodder er smart uansett alder, slik været er i Norge nå.)

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 09:12   #3
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Min indre gamle dame er glad i yaktrax-broddene sine.

Men nettbutikken jeg kjøpte dem av vil ikke at noen skal reklamere for produktene deres, så da kan de bare ha det så godt.

Sist redigert av Pingis : 22-01-11 kl 15:52. Årsak: Blæh
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 10:17   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg har de samme som Pingis.
De er veldig gode.
Jeg bruker mine mest på jobben. Jobber i barnehage, og er avhengig av å kunne bevege meg uten å være redd for å falle på isen. Om et barn faller er det viktig å komme seg fort frem.

Jeg bruker de også til og fra jobb, og om jeg skal bære på snuppa nå når det er skikkelig holke. Syns det er kjempeskummelt jeg. Tenk om jeg skulle falle med henne i armene!

Syns ikke brodder er "gammel dame" i det hele tatt. Det er fornuftig. Og jeg risikerer ikke brudd pga image altså.

Gammel 22-01-11, 10:42   #5
Albertine
Passiv

Standard

Pingis da, tjuveri så tidlig på morgenen? :tsktsk:

Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 11:28   #6
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg synes ikke brodder er for gale damer, altså. Det var bare en av overskriftforslagene i tråden jeg linket til.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 11:31   #7
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er fornøyd med Yaktrax, kjøpt hos XXL.

Gammel 22-01-11, 11:33   #8
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Hva har jeg gjort nå, da?

Gammel 22-01-11, 11:33   #9
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg har disse herfra.
Kjøpt på apotek. De er veldig gode!

Gammel 22-01-11, 11:58   #10
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 12:01   #11
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg har ingen tips, men jeg satte vannet i halsen og flirte godt, for dette tror jeg var en overskrift vi ikke hadde ventert å se før om cirka 40 år.

Haha - akkurat det jeg tenkte også!

Når det er sagt, er jeg for brodder altså. Må skaffe meg noen selv snart.

Gammel 22-01-11, 12:44   #12
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg har ingen tips, men jeg satte vannet i halsen og flirte godt, for dette tror jeg var en overskrift vi ikke hadde ventert å se før om cirka 40 år. (Dog synes jeg brodder er smart uansett alder, slik været er i Norge nå.)

Akkurat det samme tenkte jeg.

Gammel 22-01-11, 14:02   #13
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg har Yatrax, de er veldig gode syns jeg. Kjøpte mine på Jernia.

Gammel 22-01-11, 14:05   #14
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Yaktrax-brodder! De ødelegger ikke gulv (det er metallspiraler og ikke pigger) hvis man forviller seg innendørs med brodder og de kan man løpe med (brodder over hele underfoten slik at man kan gå normalt). Fungerer på snø og is. Kjøpes i skoforretninger, XXL, Enklere liv osv.

http://www.enklereliv.no/productDeta...tId=0&pId=1341

Gammel 22-01-11, 14:05   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Jeg har disse herfra.
Kjøpt på apotek. De er veldig gode!

Jeg har disse, og de ramer av skoene i ett sett. Når de sitter på, er de veldig gode.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 14:12   #16
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Yatrax er de jeg har vært mest fornøyd med. Har flere års erfaring med ulike brodder til tross for mine 30 år.*snusfornuftig*

Gammel 22-01-11, 14:43   #17
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Yatrax.

Gammel 22-01-11, 15:13   #18
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, da er det videreformidlet til min venninne som har mistet førerkortet i en periode på grunn av sykdom.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 15:24   #19
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Svigermor fikk Yatrax til jul, men er skeptiske til de, hun tror de ikke tar godt feks på hard is og at hun bare vil skli bortover, men det er ikke tilfellet altså?

Gammel 22-01-11, 16:16   #20
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har disse, og de ramer av skoene i ett sett. Når de sitter på, er de veldig gode.

Mine falt av første gangenjeg brukte dem, men etter at jeg strekte gummien godt (sto i bruksanvisninga) og festet den godt innpå tåa så sitter de som de skal.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.