Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ane Mone - lagersalget i Sandefjord nå

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-11, 11:21   #1
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ane Mone - lagersalget i Sandefjord nå

Noen som har vært der? Er det mye fint?
Jeg prøver å finne bilder av vinterkolleksjonen 2010 for å se bilder, men finner ikke noe.
Kanskje noen av dere har bilder eller kan fortelle meg om det er bortkastet å kjøre fra Oslo til Sandefjord bare for å gå på lagersalget?

Gammel 22-01-11, 16:03   #2
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ane Mone - lagersalget i Sandefjord nå

Ingen som har klær fra Ane Mone vinteren 2010, eller som har vært på vintersalget/lagersalget?

Gammel 22-01-11, 16:55   #3
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Nei, visste ikke at de har lagersalg, engang.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 22:21   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har sendt deg prikk.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 23:39   #5
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Har sendt deg prikk.

Flott - takk!
Det ble ikke tur i dag, men om det viser seg at det er verdt turen, skal jeg vurdere det til uka.

Gammel 23-01-11, 00:00   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var jo helt sikker på at Elisabet hadde vært innom, og derfor svarte jeg ikke. Men nå vet du. :smil:

Gammel 23-01-11, 00:08   #7
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Jeg var jo helt sikker på at Elisabet hadde vært innom, og derfor svarte jeg ikke. Men nå vet du. :smil:

Takk for svar, gullet. Nå skulle du jo fått en grønning, men jeg er tydeligvis ikke god nok til å prikke, for jeg får ikke lov enda...
Men en blomst skal du få:

Gammel 23-01-11, 01:00   #8
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Vil dere dele det her også?

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 01:04   #9
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var mye bra der, dongeri, strikk, velour, dynjakker/kåper, ullkåper, pelsvester.

Tunikaer var det ikke så mye av eller var det høyt opp på en vegg?

Gammel 23-01-11, 01:06   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Vil dere dele det her også?

Jeg har ikke vært der ennå. Pleier bestandig og kjøpe noe når jeg er innom de lagersalgene, men vet ikke hva de har i år. Til uka en gang så skal jeg sikkert innom. I sommer irriterte jeg meg grønn over at jeg ikke hadde kjøpt en hvit kjole på lagersalget. Det er vanskelig å se klær i mengden der av og til synes jeg, men et par uker senere så fant jeg akkurat samme kjolen på en modell i lokalbutikken vår hvor den da kom til sin rett og jeg så hvor fin den var med rette tilbehøret. På butikken kostet kjolen kr 1000,- og på lagersalget kosten den kr 200,-, så ja det er litt og spare om en finner ting en liker.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 01:13   #11
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

VI ØNSKER DEG HJERTELIG
VELKOMMEN
TIL VINTERSALGET HOS
ANE MONE

VI HAR MYE FLOTT TIL
DAME OG HERRE.
Håper vi ser DEG på LAGERSALGET

20. januar – 27. januar
ÅPNINGSTIDER
Mandag – Fredag 10.00 - 20.00
Lørdag 09.00 - 18.00
VI SEES PÅ PINDSLE!
GNEISVEIEN 16, SANDEFJORD
TLF: 33 45 48 00
MED BESTE HILSEN
ANE MONE

HAR DU VENNER OG BEKJENTE SOM VIL HA INVITASJON PÅ E-MAIL TIL VÅRE
LAGERSALG; SEND E-MAIL ADRESSEN TIL TORILL
@GIOVANI.NO

Gammel 23-01-11, 01:14   #12
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Ooops, det ble digert!! Men dere får det vel med dere iallefall.

Gammel 23-01-11, 01:16   #13
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor er det lagersalget?

Gammel 23-01-11, 01:16   #14
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, der kom adressen gitt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.