|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sardinia - igjen!Jeg har lest alle Sardinia-trådene her inne, men har et par spørsmål likevel ser det ut til. Vi har aldri vært der, og jeg er så redd for å velge feil område. Er helt forvirret etter å ha lest en god del av en Sardinia-guide og sett på hundrevis av hus. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
fri
|
Sv: Sardinia - igjen!Vi tok båt fra Marseille via Corsica til nord på Sardinia, og kjørte ned til Cagliari, hovedstaden i sør. Kan ikke huske at det var noen bratte fjellveier på hovedveien ned dit. Det var ganske rette veier, så vidt jeg husker. Vi kjørte, og eksen syklet, litt østover langs kysten fra Cagliari på egenhånd, og der var det litt mer svingete, men ikke skummelt synes jeg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: Sardinia - igjen!
Vi er på jakt etter strandliv, og vil ideelt sett bo rett ved en strand og ikke være avhengig av å leie bil hele ferien. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
nju nja njo
|
Sv: Sardinia - igjen!Costa Smeralda er dyrt og egentlig ikke så fint. Det er dessuten veldig turistifisert sammenlignet med de andre stedene vi var.
|
|
|
#8 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sardinia - igjen!Motorveien midt på øya var verken smal eller svingete. Gode veier mellom Olbia og nordover også. Det ble etterhvert smalt, men ikke spesiellt bratt mellom Cagliari og øst mot Villasimius.
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan jeg spørre om hvor, og hvordan du fant det? :søkertiljegblirsprø: |
|