|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
passer i nissedrakt
|
Uformell brudekjoleMannen og jeg har satt bryllupsdato i januar om tre år, men siden jeg er en som liker å planlegge lang tid i forveien (!), har jeg allerede tenkt på brudekjole. Det skal være en høyst uformell vielse på tinghuset, fulgt av tapas hjemme. Med kun nærmeste familie tilstede, evt forlovere utenom familie, dersom vi velger det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Curlingkone
|
Sv: Uformell brudekjoleJeg tenkte med en gang på tulip og tatamo, men om du er varm av deg så kan det kanskje bli litt varmt med en fleecekjole? Selv i januar?
|
|
|
#4 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uformell brudekjoleAlveskogen lager også nydelige uformelle kjoler. Har du sett på dem?
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Uformell brudekjoleDet kaller jeg langtidsplanlegging!
|
|
|
|
#9 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uformell brudekjoleT&T sine kjoler er kjempefine, men hadde prøvd å få den uten hette.
|
|
|
|
#12 |
|
Live and let live
|
Sv: Uformell brudekjoleKan jeg spørre hvorfor om tre år, når bryllupet likevel skal være så lite? :nysgjerrig:
|
![]() |
|
|