|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Riga eller KrakowHva anbefaler dere?
|
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Riga eller KrakowKrakow!
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Riga eller KrakowLenge siden jeg har vært i krakow, men kan ikke huske det som noe spesielt... men vi var på skoletur der. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Riga eller KrakowJeg har bare vært i Riga, og det var greit, men ikke mer enn det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Riga eller KrakowJeg har bare vært i Krakow, synes det var en kjempefin by! *drømmer meg tilbake til en koselig gammel kafe i den jødiske bydelen*
|
|
|
#7 |
|
Går videre
|
Sv: Riga eller KrakowDefinitivt Krakow, er født der selv, flott for en kort helg, man får sett det meste i gåavstand. Jeg har noen skriv om krakow som jeg delte ut til gjester da jeg feiret bryllup der for 5 år siden. Kan gjerne dele med andre som reiser dit. Har hatt med meg mange venninner, bryllupsgjester og kjenner enormt mange andre som har reist dit og jeg VET at folk liker seg. Man kan være uheldig med været som alle andre steder, men er det pent vær og varmt så er det en nydelig by!! Kjempe god mat rimelig, enormt shoppingsenter i gamlebyen, saltgruvene en times tid unna, Auschwitz ett 50 km fra byen, osv...renner over av tips egentlig. Er der selv 2-5 ganger i året.
|
|
|
#9 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Riga eller KrakowHar ikke vært noen av stedene selv, men drømmer om å reise til Krakow.
|
|
|
#11 |
|
Går videre
|
Sv: Riga eller KrakowOg kan anbefale god tannlege, kjempe proff frisør og god kosmetolog (hudsalong)
|
![]() |
|
|