|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Hva finne på i Stavanger-/Jærenområdet?Dette året blir det dessverre ikke sommerferie på oss av medisinske grunner. Gutta på 7 og 9 år er oppgitt og sure siden kompisene skal til Florida, 2 uker til syden, paris og You name it...... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva finne på i Stavanger-/Jærenområdet?Jeg synes Vaulen-stranda er veldig fin jeg da. Ellers er jeg ikke særlig kjent der.
|
|
|
|
#3 |
|
Vaklende
|
Sv: Hva finne på i Stavanger-/Jærenområdet?Du hadde så mye bra her selv, at jeg slet litt med å komme på noe i farten. Jeg kan eventuelt komme sterkere tilbake, men umiddelbart tenkte jeg også på Vaulen, der det er litt installasjoner i vannet, strand, svaberg, stuping, lekeplass, grillplass, turområde, fotballbane m.m. innenfor samme område, i en radius av ca 1 km. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva finne på i Stavanger-/Jærenområdet?Jeg vurderer å dra med meg mann og barn til dalsnuten i sommer, faktisk. Men mistenker at mannen ikke er like gira som meg. Kanskje jeg kan ta med Malin alene?
|
|
|
|
#6 |
|
Lett rørt
|
Sv: Hva finne på i Stavanger-/Jærenområdet?Gå til Månafossen. Litt kjøring, men så nydelig som det er der er det verd det.
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva finne på i Stavanger-/Jærenområdet?Jeg hadde nok ikke tatt med unger til Månefossen (eller Prekestolen eller Kjærag), men det er fordi jeg er så himla pyse når det kommer til høyder.
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Hva finne på i Stavanger-/Jærenområdet?Tur med tau ferja om ungene ikke er vandt med ferje.
|
|
|
#10 |
|
I endring
|
Sv: Hva finne på i Stavanger-/Jærenområdet?Dyreparken i Kr.sand er det muligheter med dagstur til.
|
|
|
#11 |
|
Sv: Hva finne på i Stavanger-/Jærenområdet?Haugaland Zoo, intim dyrepark med ildsjeler som driver. Fancy er det ikke, men veldig artig. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva finne på i Stavanger-/Jærenområdet?
Må bare knegge litt, for du fikk det til å høres ut som et prosjekt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lett rørt
|
Sv: Hva finne på i Stavanger-/Jærenområdet? Det gjorde jeg, eldste, min bror og en venninne av meg på sensommeren i fjor. Det var så kjekt!
|
|
|
#14 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva finne på i Stavanger-/Jærenområdet?Tur til preikestolen og så overnatting på Spahotellet på Hjelmeland (må jo ha litt for dei vaksne også!)
|
|
|
#16 |
|
Vaklende
|
Sv: Hva finne på i Stavanger-/Jærenområdet?Det er nydelig, men jeg ville ikke tatt det som dagstur. Vær obs på at dere sannsynligvis ikke har mobildekning der. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Spa hotellet
|
|
|
#18 |
|
I endring
|
Sv: Hva finne på i Stavanger-/Jærenområdet?Preikestolen en sommersdag er ikke den fineste naturopplevelsen nei.
|
|
|
#19 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva finne på i Stavanger-/Jærenområdet?Siden vi bor et steinkast unna disse strendene: Krabbefisking på Ølbergstranden er kjempekoselig! På Vigdel griller vi gjerne i sanddynene. Hellestøstranden er fantastisk, men der er det mye bølger og strøm i vannet. Fin å gå tur på, hvertfall.
|
|
|
|
#20 |
|
Prematurmamma
|
For meg er det et prosjekt å dra med unger og (motvillig) mann på noe sånnt.
|
|
![]() |
|
|