Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Truser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken truser bruker du?
Stringtruse 34 17,99%
Tanga 11 5,82%
Midi 38 20,11%
Hipsters 113 59,79%
Bokser 92 48,68%
Maksi 25 13,23%
Tai 21 11,11%
Hvit 100 52,91%
Sort 132 69,84%
Annen farge 65 34,39%
Med glitter og dekor 29 15,34%
Med mønster/striper/blomster 57 30,16%
Med fransk opning 2 1,06%
Truse? bruker sjelden 1 0,53%
Truse? bruker ikke 0 0%
Gravidtruse 3 1,59%
Holdin-eller hold-opp-truse 10 5,29%
Dustepoll 1 0,53%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 189. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-11, 13:30   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Truser

Hvilken truser bruker du? (inspirert av sort-stringtruse-under-hvit-bukse-tråden.. )

Glemte selvf. blonder.... Ah... Blondepynt eller blondetruser får gå under dekor...

Sist redigert av ItsOnlyMe : 26-01-11 kl 13:42.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 13:39   #2
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Truser

Hipsters og boxer.
Liker Pierre Robert og Change.

Fikk disse for et par uker siden, fra Change, kjempeålreite.
3 for 150 kr. Ulike farger.

Sist redigert av Zip : 26-01-11 kl 13:45.
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 13:41   #3
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hipster og bokser, en og annen string. Mest sort, men også hvit, glade farger og artige mønstre.

De beste er svinedyre hipstere i blonder fra Bravissimo og enkle sorte hipstere fra Pierre Robert.

Gammel 26-01-11, 13:42   #4
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker kun hipsters eller boxer. Farger er jeg ikke så nøye på.

Jeg bruker string når jeg har selskapskjole på.

Gammel 26-01-11, 13:44   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tai i sort og (noen få) andre farger.

Nå skal jeg prøve å ikke hisse meg opp så mye som jeg pleier, men jeg avskyr virkelig alt som heter hipsters og/eller er lavt i livet. Hvis disse skal unngå å lage bulker på min kropp, må jeg minst 10 størrelser opp målt mot andre klær.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 13:48   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har x antall stringtruser fra LaMote / Pierre Robert, som jeg skal bruke til de faller fra hverandre. De er utrolig behagelige. Jeg har prøvd hipsters og bokser, men det ble bare bulk i bulk, pluss at de var altfor trange, uansett hvilken størrelse jeg brukte.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 14:00   #7
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Tai i sort og (noen få) andre farger.

Nå skal jeg prøve å ikke hisse meg opp så mye som jeg pleier, men jeg avskyr virkelig alt som heter hipsters og/eller er lavt i livet. Hvis disse skal unngå å lage bulker på min kropp, må jeg minst 10 størrelser opp målt mot andre klær.

Er så enig så enig. Tai funker best her og gjerne noen som kommer litt opp på magen, slik at de ikke ruller under valken. Til noen plag bruker jeg string.

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 14:00   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stort sett hva som helst, bortsett fra maxi-greier.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 14:00   #9
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er egentlig forskjellen på hipster og bokser? Jeg bruker en av delene fra Pierre Robert. Både hvite og sorte, og en og annen med farger. Og har noen finere i blonde som jeg ikke husker merket på. Det er ikke så mange år siden alt annet enn string ble skikkelig sett ned på som "bestemortruser", så det er jo en positiv utvikling at det er moderne med truser som dekker rompa.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 14:01   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hva er egentlig forskjellen på hipster og bokser? Jeg bruker en av delene fra Pierre Robert. Og har noen finere i blonde som jeg ikke husker merket på. Det er ikke så mange år siden alt annet enn string ble skikkelig sett ned på som "bestemortruser", så det er jo en positiv utvikling at det er moderne med truser som dekker rompa.

Bokseren har lenger ben, har den ikke?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 14:02   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Bokseren har lenger ben, har den ikke?

Kanskje, men ikke nødvendigvis, tror jeg. Hovedforskjellen er vel kanskje at hipsteren stopper så lavt i livet at magen velter over kanten og rumpesprekken ikke dekkes. ( )

Gammel 26-01-11, 14:02   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De fra Pierre Robert som jeg mener kalles bokser har ikke ben. De går temmelig rett over, hvis jeg ikke husker feil.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 14:03   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er ikke så mange år siden alt annet enn string ble skikkelig sett ned på som "bestemortruser", så det er jo en positiv utvikling at det er moderne med truser som dekker rompa.

Den trusa som dekker min rumpe, er ennå ikke født.

Gammel 26-01-11, 14:12   #14
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bruker eg truser, går det i hipsters/ boxer. Kvit, svart, blonder, mønster, farger, hipp som happ.
Brukte string tidligere, men fekk beskjed av samboeren min at han i grunn var lei av å sjå på rumpa mi til støtt og stadighet. Kunne trudd eg spankulerte naken rundt både titt og ofte, men det viste seg at han ikkje liker string på jenter. Heilt greit for meg, eg er mykje roligere og avbalansert uten ein gnagande string i rumpa.

Gammel 26-01-11, 14:28   #15
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bokser går vel høyere i livet enn hipsters, og er litt lengre. Hipsters har benskjæring omtrent rett over, og er lave(re) på livet. Har både hipsters og bokser fra PR og der er iallefall forskjellen sånn.. Men har sett bokser som er ganske lange også, tror det er litt forskjell alt etter merke.

Jeg bruker litt av hvert: mest hipsters.
Stort sett sorte truser og noen med litt blonder.

Nå oppdaget jeg at jeg skulle hatt med stoffkvalitet i pollen også.... jaja. Bruker mest "sømmløse" i bomull eller microfiber. Også noe i silke.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 14:29   #16
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Som regel hipster eller bokser, noen ganger string. Eller halvstring, kanskje - ikke sånn med en hyssing i rompa. Det meste av farger og mønstre går, men ikke leopardmønster

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 14:44   #17
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Hister/boxer uten ben stort sett.

I hvitt, svart, rosa, grått, med eller uten striper, prikker, blomster, hello kitty... you name it.

Gammel 26-01-11, 15:02   #18
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stort sett boxer/Hipster, men har også en og annen string. Bruker for det meste Pierre Robert, Kari Traa, Bjørn Borg o.l. Har truser både i sort, hvitt, samt mange andre farger og med mønster.

Gammel 26-01-11, 15:28   #19
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Hipstere, stort sett fra Pierre Robert. Og så har jeg et par skikkelige pansertruser til anledninger der hoftemuffinsene trenger kamuflasje. Det er lenge siden sexytrusetiden.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 16:00   #20
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker hipster eller bokser. String er det ekleste jeg vet. :kvalm:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.