|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Ordførerkandidat sjekker damer i feil landMå bare dele denne lokale saken fra Drammen. Iransk ordførerkandidat gjør noe så fryktelig som å gifte seg med iransk dame. FrP er i harnisk.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ordførerkandidat sjekker damer i feil landSladder på høyt nivå altså.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ordførerkandidat sjekker damer i feil landHuff, leste om det i DT i dag. Håpløst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ordførerkandidat sjekker damer i feil land
Neida - jeg påstår det ikke, altså, men...
![]() |
#9 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ordførerkandidat sjekker damer i feil landSladderkjerring, ja. Det var beskrivende.
![]() |
#10 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Ordførerkandidat sjekker damer i feil landDet står da at personen som uttaler seg om dette er fra Høyre.. Skikkelig lavmål å prøve å vinne stemmer på dette.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 28-01-11 kl 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ordførerkandidat sjekker damer i feil land
Han meldte seg ut av Frp og inn i Høyre i høst. |
![]() |
![]() |
![]() |