|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Noen som har noen røvertips til håndpleie man kan utføre hjemme?Barnestell, flaskevasking og puss-opp-hender er ikke det beste for vinterhendene. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har noen røvertips til håndpleie man kan utføre hjemme?2 ss sukker, 1 ss olje. Bland sammen og gnu hendene! Fungerer også å skrubbe tørre lepper med. Blir så myke så!
|
|
|
#3 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har noen røvertips til håndpleie man kan utføre hjemme?en dæsj salt og olivenolje. Maser først olje godt inn i hendene. La det gjerne virke en stund, før du så maserer med olje/salt-blandingen. Sist redigert av ItsOnlyMe : 28-01-11 kl 22:59. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har noen røvertips til håndpleie man kan utføre hjemme?Høres guffent ut, men skal funke supert: gni hendene med kaffegrut (funker dårlig med nespresso-kapsler...), skyll og smør med en god håndkrem. Babyhender! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Noen som har noen røvertips til håndpleie man kan utføre hjemme?Tykt lag med en skikkelig feit håndkrem, og så putte hendene i bomullshansker over natten.
|
|
|
#6 |
|
Metallica!!
|
Sv: Noen som har noen røvertips til håndpleie man kan utføre hjemme?Kaffeskrubb med kaffegrut i kveldsdusjen, smøre inn hele kroppen med god fuktighetskrem, smøre inn hendene med veldig feit fuktighetskrem, ta på bomullshansker og sov. Hendene er så mye og fine dagen etter at det er nesten så en kan få tårer i øynene.
|
|
|
#7 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Sv: Noen som har noen røvertips til håndpleie man kan utføre hjemme?Rød Apobase natta over!
|
|
|
|
#8 |
|
Weeeee
|
Sv: Noen som har noen røvertips til håndpleie man kan utføre hjemme?
Lukter man ikke som en kaffekopp av noe slikt?
|
|
|
#9 |
|
Metallica!!
|
Gjor det noe?
|
|
|
#10 |
|
Weeeee
|
Sv: Noen som har noen røvertips til håndpleie man kan utføre hjemme?Ok, så lenge man ikke går og dunster dagen etter. Og sengetøyet lukter en uke etterpå ...
|
|
|
#11 |
|
Metallica!!
|
Sv: Noen som har noen røvertips til håndpleie man kan utføre hjemme?Jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke har tenkt over det. Men så elsker jeg kaffelukt og da. Så jeg skal ikke si noe bastant altså, men jeg tror jeg hadde merket det om det var veldig framtredende.
|
|
|
#12 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har noen røvertips til håndpleie man kan utføre hjemme?Hvor får man kjøpt sånne bomullhansker?
|
|
|
|
#13 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
Sv: Noen som har noen røvertips til håndpleie man kan utføre hjemme?Jeg synes den lys-"grønne" tuben med håndkrem som man får kjøpt på daligvaren er en av dem bedre. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Metallica!!
|
Sv: Noen som har noen røvertips til håndpleie man kan utføre hjemme?Jeg bruker neupogena (?) fra dagligvarebutikk som lag 1, og locobase eller apo base oppå der, litt etter hva jeg har i hus. Nå prøver jeg å ha bare locobase siden den er uten parabener, men atopikeren i huset blir bedre i huden av rød apo base av en eller annen grunn.
|
|
|
#15 |
|
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Noen som har noen røvertips til håndpleie man kan utføre hjemme?Mange gode tips her! Kaffegrut er meget tilgjengelig, olje og salt/sukker likeså. Hva er forskjellen på å bruke salt eller sukker? Det er kanskje bare peeling-effekten man er ute etter? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Noen som har noen røvertips til håndpleie man kan utføre hjemme?Jeg fant Håndkremen med stor H idag! De var selvfølgelig utsolgt fra fabrikanten - så jeg har fartet rundt på x-antall sentre idag for å finne den (og jada, jeg fant den til slutt!)
|
|
|
#18 |
|
~~~~~~~
|
Åhh - denne står på handlelisten min når jeg skal ut å fly neste uke
|
|
|
#19 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruker helt vanlige bomullsokker på hendene om natta. Ser ganske dumt ut, men jeg skal bare sove.
|
|
|
#20 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Anbefales! Jeg har skikkelig tørre hender som hekter seg opp i alt. På det verste har jeg brukt en fet fotkrem fra Scholl (mot sprekker, tror jeg) - den har fått skikk på hendene mine. Men den er jo så feit at man ikke kan røre ved noe i et par timer etterpå.
|
![]() |
|
|