|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Shopping i store størrelser i London?Noen som har tips til butikker med store størrelser i London? Bruker stort fra bunn til topp (sko i 42, klær i 48 og bh i ca F-cup). Vil så gjerne utvide garderoben litt.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Trøtt
|
Sv: Shopping i store størrelser i London?Bravissimo for BH-er www.bravissimo.co.uk
|
|
|
#3 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shopping i store størrelser i London?Hvis du er høy: www.longtallsally.com
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Sv: Shopping i store størrelser i London?Boden går vel opp til UK str. 22.
|
|
|
#7 |
|
Sangfugl
Sv: Shopping i store størrelser i London?Tusen takk, alle! Ja, jeg er høy, så LongTallSally skal besøkes. Er svært interessert i få tak i sko, så den skobutikken skal jeg finne ut mer om. Den Bodenbutikken ligger ikke i sentrum har jeg forstått? De andre butikkene skal også besøkes. Håper å finne noe annet enn konete bluseskjorter i uformelig fasong. Veldig lei av det! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Etylbarbital
Sv: Shopping i store størrelser i London?Boden ligger ikke i sentrum, nei. Den ligger en liten tubetur på Piccadilly-linjen til Park Royal. Rett i overkant av 30 minutter med tube fra Covent garden (Bravissimo ligger bl.a. her). Veldig enkelt og greit - butikken ligger rett ved undergrunnstasjonen - du ser butikken når du kommer ut.
|
|
|
#9 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Shopping i store størrelser i London?Dorothy Perkins har også tall-kjede for klær, og størrelsene går noe lenger opp i nummer enn i Norge. (Ikke alle DP-butikker som har petit og tall).
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Shopping i store størrelser i London?Jeg er din størrelse og har fått tak i fine klær hos Boden. Det var verdt turen.
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Shopping i store størrelser i London?Skosjappa ligger to dører bortenfor Long Tall Sally, du ser den med en gang. |
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Shopping i store størrelser i London?Du får støvletter med stor vidde i skaftet på duoboots, men vær der tidlig sånn at de rekker å sende støvlettene til hotellet ditt før du drar igjen. (LOndonsjappa deres er litt annerledes enn vanlige butikker.) |
|
|
|
#14 |
|
Sangfugl
Sv: Shopping i store størrelser i London?Takk for gode tips! Jeg må nok innom flere av disse butikkene. Skal på mor og sønn tur, så shoppingen må naturlig nok begrenses til noen timer. Må lage en plan på forhånd, tenker jeg. Hjertelig takk alle sammen! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
En som trener
|
Sv: Shopping i store størrelser i London?
Aha, direkte fra Covent garden altså! Da er det jo ikke noe problem, jeg har alltid "shoppingbase" på Covent Garden. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hjuleglede
Sv: Shopping i store størrelser i London?... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 17:02. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Audacious
|
Sv: Shopping i store størrelser i London?Jeg var positivt overrasket over M&S da jeg var i Storbritannia i vår. Ellers elsker jeg Evans. Og i butikken deres ganske langt vestover i Oxford street har de sko i underetasjen.
|
|
|
#18 |
|
Hjuleglede
Sv: Shopping i store størrelser i London?... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 17:02. |
|
|
|
![]() |
|
|