Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Belysningshjelp - Stavanger-området?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-11, 00:51   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Belysningshjelp - Stavanger-området?

Finnes det noen her i området som kan komme hjem til meg og hjelpe meg med belysningen? Vi har feil plasserte spotter og i det hele tatt kunne vi trengt hjelp. Hvem gjør sånne ting, og hvem har skikkelig peiling? Og hva koster det?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 01:02   #2
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Belysningshjelp -Stavangerområdet?

Stavangerjentå hadde visst hjelp fra noen, men jeg husker ikke hvem eller hvorvidt hun var fornøyd. :hjelpsom, men lite nyttig:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 01:04   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Belysningshjelp -Stavangerområdet?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Stavangerjentå hadde visst hjelp fra noen, men jeg husker ikke hvem eller hvorvidt hun var fornøyd. :hjelpsom, men lite nyttig:

Jeg kan høre med henne.

Hvilke ord googler jeg, sånn ellers? Fikk lite/ ingen treff på mine søk.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 22:00   #4
Urie
Superaktiv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 446
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: Belysningshjelp - Stavanger-området?

Elektrospesialisten AS tar sånne oppdrag tror jeg.
Har sett litt på nettsiden deres da vi holde på å pusse opp huset, og skal planlegge belysningen på ny

http://www.elspesialisten.no/?page=belysning

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 22:01   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Belysningshjelp - Stavanger-området?

Opprinnelig lagt inn av Urie, her.

Elektrospesialisten AS tar sånne oppdrag tror jeg.
Har sett litt på nettsiden deres da vi holde på å pusse opp huset, og skal planlegge belysningen på ny

http://www.elspesialisten.no/?page=belysning

Takk!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 22:24   #6
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Belysningshjelp - Stavanger-området?

Lysplanlegger

Her fant jeg en oversikt over aktuelle elektrikerbedrifter som tilbyr dette i fylket.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 23:03   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Belysningshjelp - Stavanger-området?

Takk!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 00:57   #8
Elastica
Aktiv
 
Elastica sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 103
Elastica er litt kul
Standard

Sv: Belysningshjelp - Stavanger-området?

Forsøk Creo Light! Jeg har hørt at de er veldig flinke og dessuten selger de fantastisk fine lamper.

Elastica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 09:44   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Belysningshjelp - Stavanger-området?

Opprinnelig lagt inn av Elastica, her.

Forsøk Creo Light! Jeg har hørt at de er veldig flinke og dessuten selger de fantastisk fine lamper.

Takk!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no