Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Innrede gutterom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-11, 08:43   #1
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Innrede gutterom

de er to gutter og må dele rom.

De har til nå hatt seng sammen, men tenker litt tanken å gi de hver sin seng men aner ikke helt hvordan jeg skal få plass.En vegg er fri, en er det skap på den andre er "nesten" fri og ene kortsiden er vindu og ovn ved.

Hvordan plassere to senger, expedit med pult, tv og tvbenk på et slikt rom?

Tenker høyt for å se om jeg ser en løsning når jeg har det foran meg på denne måte, eller om jeg fortsatt må gå for at de skal dele seng.....

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 09:51   #2
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Innrede gutterom

Å køyeseng er ikke alternativ.

Gammel 30-01-11, 10:05   #3
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Ca størrelse på rommet?

Gammel 30-01-11, 10:23   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Tegn opp rommet i korrekt målestokk og klipp ut møbler i riktig størrelse i forhold. Da er det lettere å se hvordan man kan møblere.

Hvorfor er ikke køyeseng et alternativ?

Gammel 31-01-11, 07:11   #5
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Vet ikke hvor stort det er, kanskje 20 kvm eller noe. Men i går så kom jeg frem til at kanskje hemnes dagseng hadde vært noe .Tar mindre plass på dagtid, å er dobbelseng om natta så det tror jeg faktisk kunne vært midt i blinken egentlig

Gammel 31-01-11, 07:36   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

20kvm? Da har du jo plass til hele verden?
Det er nesten halvparten av leiligheten min.

Gammel 31-01-11, 07:52   #7
Left
Passiv

Standard

Ja, det kan ikke være all verdens vanskelig å møblere 20m2?. Jeg hadde sett problemstillingen om det var 8m2

Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 08:13   #8
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Her maa du tegne rommet opp for oss tror jeg, med vindu, doer osv og skrive ca maal, vanskelig aa fortestille seg. Men med 20 kvm kan det ikke vaere noe problem med to senger ... Og ja, hvorfor ikke en koeyeseng? Ellers kunne jo en slik dobbel dagseng hoeres ut som et alternativ, men det er jo ikke sikkert at eldste vil godta aa sove slik saa lenge til heller!??

Gammel 31-01-11, 08:22   #9
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

nå vet ikke jeg altså, tror kanskje ikke det er 20 kvm om det er kjempe stort. Det er mer sånn 4kanta egentlig, men egentlig en fin størrelse på det. Skal se om jeg ikke får tatt bilder jeg.

Gammel 31-01-11, 20:46   #10
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Maal to av veggene og gang de med hverandre, saa faar du ca antall kvadratt, gitt at rommet er helt firkantet og ikke har mange vinkler, pipemur etc.

Gammel 31-01-11, 22:26   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det skråtak? Hvis ikke hadde de fått hver sin seng på hver sin kortvegg og expediten som romdeler.

Gammel 01-02-11, 07:57   #12
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Ikke skråtak, men nå tror jeg at jeg rett og slett har bestemt meg for en sovesofa, med en god overmadrass til. Tror det blir bra.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:45.