Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-11, 18:00   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.009
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

Kaffetrakteren vår vandret heden i går. Den har irritertmeg lenge så jeg var glad jeg endelig fikk en unnskyldning til å kvitte meg med den.

Mannen drikker ikke kaffe. Jeg gjør i godt selskap. Hvis vi åpner en pose kaffe bruker vi den aldri opp før vi må kaste den.

Men samtidig setter jeg pris på en god kopp kaffe, men gidder aldri trakte.

Er en slik fancy maskin for meg? Kombinert med en presskanne når vi er mange?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 18:18   #2
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

Vi har det sånn som deg (en kopp i ny og ne), og er strålende fornøyd med nespressomaskinen. Når vi har gjester, så lærer vi dem bare å bruke maskinen, og så går de og forsyner seg selv. De fleste synes det er stas!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 18:20   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

Du høres ut til å være midt i målgruppen for Nespresso, ja.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 18:20   #4
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

Vi har det også på den måten, og valgte å kjøpe maskin.

  Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 19:41   #5
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

Eg gjer det som pippo og er strålende fornøgd! Løp og kjøp!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 19:46   #6
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

Nei, du bør ikke kjøpe en sånn maskin. Det er et Nestléprodukt og det er lite miljøvennlig. Kjøp heller en annen espressomaskin.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 19:50   #7
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.009
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nei, du bør ikke kjøpe en sånn maskin. Det er et Nestléprodukt og det er lite miljøvennlig. Kjøp heller en annen espressomaskin.

Det er bare det at jeg har hørt at andre maskiner er veldig veldig dyre?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 19:52   #8
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.009
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

Og hvorfor er det lite miljøvennlig? Den kommer ikke til å være mye i bruk. Og hva er alternativet? Og hvorfor er det så skrekkelig?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 20:13   #9
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

Senseo er billigere.
Men den lager ikke like god kaffe, visstnok.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 20:37   #10
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

Vi har kapselmaskin, bare fra Nescafe - strålende fornøyd!

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 20:37   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Og hvorfor er det lite miljøvennlig? Den kommer ikke til å være mye i bruk. Og hva er alternativet? Og hvorfor er det så skrekkelig?

Det er vel fordi kapslene ikke kan resirkuleres? Vet ikke jeg altså. Har også lyst på en.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 20:43   #12
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.009
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

Opprinnelig lagt inn av Maki, her.

Vi har kapselmaskin, bare fra Nescafe - strålende fornøyd!

Hvor får du kjøpt de kapslene?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 20:45   #13
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

Me sitter å ser på Dolce Gusto maskina. Trur den passer godt til vår bruk. Varme og kalde drikker og lett å få tak i kapsler.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 20:46   #14
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hvor får du kjøpt de kapslene?

Kapsene fås kjøpt i en rekke butikker, både dagligvare og der hvor maskinen selges, som bla Siba, Jernia, Lefdal osv. De kan også bestilles på nett, om man ønsker det.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 20:53   #15
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.009
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

Så egentlig greit å kjøpe fra nescafe der man enklere går tak i kapsler? Hvor mye koster noe slikt?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 21:01   #16
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

kjøp små mengder kaffe og oppbevar i fryser, og bruk enkopps presskanne. Og dolce gusto Det er det jævligste jeg har vært borti. det er nestle det og, men nespresso smaker iallefall godt, dolce gusto smaker pulverkaffe, rett go slett. fysjom!

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 21:07   #17
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.009
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

Så hvis jeg skal velge kapselmaskin utfra smak må det bli nespresso?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 21:20   #18
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

Ja

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Så hvis jeg skal velge kapselmaskin utfra smak må det bli nespresso?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 21:24   #19
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

Vi smakte oss frem, og valget falt på Nescafe. Men akkurat smak er jo veldig individuelt da.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 22:07   #20
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør jeg kjøpe nespressomaskin?

Opprinnelig lagt inn av Maki, her.

Vi smakte oss frem, og valget falt på Nescafe. Men akkurat smak er jo veldig individuelt da.


Nestlé, det ogdå.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no