Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Fiskekaker - bokstavelig talt

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-11, 13:59   #1
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fiskekaker - bokstavelig talt

http://ninabakke.blogspot.com/2011/0...vlig-talt.html

Jeg kom på noe nytt jeg ikke har sett før, håper det faller i smak

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 17:17   #2
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Fiskekaker - bokstavelig talt

Genialt, og de hørtes veldig gode ut!!!

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 17:18   #3
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fiskekaker - bokstavelig talt

Jeg hadde veldig godt likt om du la ut bilde og tekst her i tråden jeg. Kanskje jeg er sær, og vanskelig og sånt. Men hvorfor ikke skrive et innlegg her under mat og kosthold? Jeg synes det blir så dumt når det er en oversrift som ser spennende ut, klikker meg inn i tråden og så ligger det bare en link til en blogg.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:50   #4
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fiskekaker - bokstavelig talt

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg hadde veldig godt likt om du la ut bilde og tekst her i tråden jeg. Kanskje jeg er sær, og vanskelig og sånt. Men hvorfor ikke skrive et innlegg her under mat og kosthold? Jeg synes det blir så dumt når det er en oversrift som ser spennende ut, klikker meg inn i tråden og så ligger det bare en link til en blogg.

Joda, kan sikkert gjøre det. Gjør det innimellom. Samtidig som jeg bruker bloggen til slikt og synes det er hyggelig at folk kikker innom der... Ser ikke helt problemet, mulig jeg er sær og vanskelig og sånn, men hvorfor ikke bare kikke innom linken
Har lagt ut endel oppskrifer her også jeg altså... :P

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:51   #5
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fiskekaker - bokstavelig talt

Opprinnelig lagt inn av Tranquil, her.

Genialt, og de hørtes veldig gode ut!!!

Synes de ble morsomme jeg, artig å prøve noe nytt og spesielt noe man finner på selv.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 21:17   #6
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskekaker - bokstavelig talt

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg hadde veldig godt likt om du la ut bilde og tekst her i tråden jeg. Kanskje jeg er sær, og vanskelig og sånt. Men hvorfor ikke skrive et innlegg her under mat og kosthold? Jeg synes det blir så dumt når det er en oversrift som ser spennende ut, klikker meg inn i tråden og så ligger det bare en link til en blogg.

Ja, helt enig. En ting er å dele noe og nevne at det finnes mer i bloggen for dem som er interessert, men å bruke forumet som en slags advertiser for en privat blogg er ikke fullt så kult.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 23:26   #7
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Fiskekaker - bokstavelig talt

Stilige fiskekaker du har laget, de skal jeg prøve meg på

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 12:17   #8
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fiskekaker - bokstavelig talt

Opprinnelig lagt inn av Serena, her.

Stilige fiskekaker du har laget, de skal jeg prøve meg på

Takk

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no