|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innendørs skatepark i BergenPå Sletten, lurer på om det heter fysaksenter, eller noe i den dur. Tror det er gratis. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Javel?
Sv: Innendørs skatepark i BergenDet er mot Landås, tror kanskje Bybanen går forbi der? Jeg bor ikke helt i området der, men det er det sikkert andre her inne som kan forklare deg:-) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Innendørs skatepark i BergenJeg har funnet det på nettet, og det ser jo supert ut. Bybanen stopper rett utenfor, og det er en kuuuuhuuul skatehall. Ungene kommer til å danse polka når jeg viser dem den.
|
|
|
#6 |
|
Javel?
Sv: Innendørs skatepark i Bergen
Så bra!!!! Det var et godt tips, forresten, for min gutt fikk skateboard til bursdagen i november, men har ikke fått prøvd så mye enda. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Javel?
Sv: Innendørs skatepark i BergenJeg folk som har vært der med barna sine, og de barna vil tilbake igjen..., så det er nok kjempegøy. Ser ut til at ungene dine får en flott vinterferie i Bergen |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Innendørs skatepark i BergenJa, det tror jeg de får. Min mor har også bestil billetter til Hvem kan slå Ylvis?, og har planer om en bedre middag ute den kvelden. Mine gutter (11 og 13 år) elsker å spise middag på restaurant med 3- og flereretters middag. Å prøve nye og spennende ting er alltid morsomt.
|
![]() |
|
|