|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Salt in the rainbow
|
![]() Røde, flate sko til bryllup?Jeg trenger sko til bryllupet. Siden jeg er like høy som mannen, og jeg vil være komfortabel under bryllupet vil jeg ha flate sko. Og de skal være røde, helst mørk røde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røde, flate sko til bryllup?Vet ikke hvilken størrelse du trenger men denne er på salg hos Lille Vinkel: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røde, flate sko til bryllup?Kansje det er noen som passer her:http://www.brandos.no/hverdag-fritid...color/4/page/1 ? (NB! 3 sider) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røde, flate sko til bryllup?Hvis du er ute etter ballerinasko er det mye fint på prettyballerinas.com
![]() |
#7 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røde, flate sko til bryllup?Skal du ikke bruke beltestakken din? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røde, flate sko til bryllup?Å så heldig. Hvis jeg har flate ballerinaer ser jeg ut som jeg er en tredve høy. Drittlei av å være lav.
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Røde, flate sko til bryllup?Jeg prøvde pretty ballerinas i London i sommer og ble skikkelig skuffet. Jeg hadde gledet meg til å kjøpe både dem og french sole, men det var rett og slett overpriset og dårlig håndverk. Stygge sømmer, store limklatter, slurv og ikke spesielt pent lær. I tillegg var størrelsene helt off, og varierte veldig mellom modellene. Jeg bruker 37-38 til vanlig, og i ett av parene fikk jeg så vidt på meg 39. Så de avbefaler jeg desverre.
![]() |
#12 |
![]() Sv: Røde, flate sko til bryllup?Nei, nå må jeg inn å anbefale igjen, altså.
![]() |
#15 |
![]() Sv: Røde, flate sko til bryllup?
Så dumt, da. Jeg synes det var så mye fint der da jeg kjøpte mine for ca.3 år siden, og jeg er ganske kvalitetsbevisst når det gjelder sko. Kanskje de selger så mye at de har begynt å slække på produksjonskvaliteten? Det er i så fall synd for de har mange kule sko.
![]() |
|
|