|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Barcelona og Roma - kva område? Hastar littEg har bestemt meg for Roma eller Barcelona, men i kva område bur me?
|
|
|
#2 |
|
Ventar stadig på vår
Sv: Barcelona og Roma - kva område? Hastar littAlternativa er lista opp "nær museum ***" eller "nær severdighet ***" eller nær havna eller liknande.
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Sv: Barcelona og Roma - kva område? Hastar littVi skal også til Barcelona, og jeg fikk flere gode hotelltips fra venner på Facebook, men er så pass ukjent i byen at jeg gjerne abonnerer her før jeg bestemmer meg. :snylter:
|
|
|
|
#4 |
|
Ventar stadig på vår
Sv: Barcelona og Roma - kva område? Hastar littProblemet med internett er at det blir for mykje informasjon. Eg finner eit hotell som ser ganske ok ut, ligger "i hjertet av" og har overkommelig pris. Så søker eg på tripadvisor.com og finner ut at det enten er eit lugubert område, kloakklukt på rommet, skittent bad el.l.
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Sv: Barcelona og Roma - kva område? Hastar littHer er de tipsene jeg har fått, Bergensis - her er det altså folk jeg kjenner som har bodd og trivdes:
|
|
|
|
#6 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Barcelona og Roma - kva område? Hastar littRoma,
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Barcelona og Roma - kva område? Hastar littBe om familierommet på hotel Trevi. Det er så sentralt at du ikke vil tro det, og veldig fint. Resten av hotellet har dårlige kritikker, så prisen er lav, men familierommet er helt utrolig fint altså. Med boblebad og greier. |
|
![]() |
|
|