Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Drømmeverden!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-11, 11:42   #1
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Drømmeverden!

Tykkjer denne var så fin, måtte dele.

Er ei mor som lager ei ny verden rundt den sovande dottera si, og tek bileter av det. Nydelig!

Fleire bileter her

Gammel 02-02-11, 11:59   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drømmeverden!

Denne bloggen har vi allerede diskutert opp og i mente, mener jeg å huske, inkludert hvorvidt det er moralsk forkastelig eller ei å bruke sine barn som rekvisitter både så direkte som her, og mer generelt som når man viser frem barna sine for å vise hvor lykkelig man er og sånt. Tror jeg. (Hva man får til å diskutere når man bare setter i gang, liksom).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 12:14   #3
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Det Kanina sa. Men jeg er nå fortsatt helt sånn: over sovehjertet på den ungen. Sånn var ikke min, nei ...

Gammel 02-02-11, 12:21   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Syns det var vakkert og veldig uskyldig jeg.
Det er mange andre typer bilder jeg heller reagerer på.

Dette var jo eventyrlig og kunstnerisk syns jeg, og er bilder jeg hadde syns hadde vært utrolig gøy å se som voksen.

Gammel 02-02-11, 12:26   #5
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes det er helt utrolig å bruke så mye tid på å dandere stæsj rundt barnet, når man kunne brukt sovetida til å gjøre helt andre ting.

Gammel 02-02-11, 12:28   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det Kanina sa. Men jeg er nå fortsatt helt sånn: over sovehjertet på den ungen. Sånn var ikke min, nei ...

Sannsynligvis har hun vel laget "scenen" først og plassert ungen etterpå, vil jeg tippe?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 12:29   #7
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Synes det er helt utrolig å bruke så mye tid på å dandere stæsj rundt barnet, når man kunne brukt sovetida til å gjøre helt andre ting.

Ja, det var det første som slo meg og. For noe styr. Og når ungen våkner, må man rydde bort alt stæsjet igjen.

Gammel 02-02-11, 12:32   #8
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, dette syns jeg var rart, på en ikkefin måte

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 12:32   #9
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Sannsynligvis har hun vel laget "scenen" først og plassert ungen etterpå, vil jeg tippe?

Fortsatt godt sovehjerte i min bok. Pjotten sov kun 10-30 minuttersøkter på fanget til han var nesten et halvt år, det hendte kun en og annen gang at jeg klarte å lirke ham over i sofaen ved siden av.

Gammel 02-02-11, 12:34   #10
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

jeg syntes det var vel spesielt.

Gammel 02-02-11, 12:34   #11
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ikke sett den andre tråden.
Spesielt, - ja! Bildene der ungen bare ligger og sover, er vel greie nok kanskje. Men bildene der hun begynner å putte rekvistitter på ungen og liksom at ungen holder ting og tang, - rett og slett tåpelig og dumt. Og jeg synes at ungen blir brukt som en rekvistitt selv...og iallefall når det gjelder sååå mange bilder! Hvorfor ikke ta bilder av barnet i våken tilstand? (Men da hadde den kanskje ikke vert så "medgjørlig"....)

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 12:38   #12
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Alt folk greier å irritere seg over. Jeg likte bildene. Fantasifulle og herlige. Ungen kommer til å bli kjempeglad for dem når hun blir større og kan henge dem på veggen sin.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 13:07   #13
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen av bildene likte jeg ikke, som feks det med blokkfløyten og det med gulrøttene. Men noen av bildene var nydelige.

Gammel 02-02-11, 16:46   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe sier meg at ungen overhodet ikke led noen nød under fotograferingen - makan til å sove godt - og dermed, så klarer jeg ikke se problemet med disse bildene. Ikke er de krenkende og ikke er de direkte stygge (hver sin smak og alt det).

Gammel 02-02-11, 16:57   #15
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Noen av bildene var jo søte da.
Men det er over min fatteevne at noen gidder å bruke tid på noe sånn da.
Jeg har dog mer en nok med å rydde vekk rot om jeg ikke skulle laget enda mer en jeg allerede gjør.

Gammel 02-02-11, 17:07   #16
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morsomme og fine bilder.

Gammel 02-02-11, 17:24   #17
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Synes det var flere fine bilder der.
Sikkert morsomt å se når hun blir voksen.

Sist redigert av Mor til 4 : 02-02-11 kl 20:42.
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 17:52   #18
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Det var morsomme og kreative bilder som blir kult for datteren når hun blir større. Jeg himler litt over de som skal snurpe på nesa og være veldig A4 og "kjerring" i holdningene. Kult for dama om hun har tid, energi og lyst til å skape noe mens babyen sover istedenfor å surne over husarbeidet.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 17:59   #19
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Det var morsomme og kreative bilder som blir kult for datteren når hun blir større. Jeg himler litt over de som skal snurpe på nesa og være veldig A4 og "kjerring" i holdningene. Kult for dama om hun har tid, energi og lyst til å skape noe mens babyen sover istedenfor å surne over husarbeidet.

Jupp!

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 18:52   #20
Peppermynte
Svabergindianer

Peppermynte sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Peppermynte har et hav av muligheter foran seg
Standard

Syntes bildene var morsomme. Så kreativ er ivertfall ikke jeg. Og hvis folk reagerer på dette, så må man sette liketstrekk med Anne Geddes' sine bilder også!

Peppermynte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.