|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Hjelp! Er på jakt etter en oppskrift (Flyvende Jacob?)Mamma lagde en deilig rett for en stund siden, men hun finner ikke igjen oppskriften.
|
|
|
#2 |
|
![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Er på jakt etter en oppskrift (Flyvende Jacob?)Jakten er avlyst, jeg fant jeg fant
|
|
|
#3 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Er på jakt etter en oppskrift (Flyvende Jacob?)Kan du ikke legge ut oppskriften da?
|
|
|
#4 |
|
![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Er på jakt etter en oppskrift (Flyvende Jacob?)Yes det kan jeg
|
|
|
#6 |
|
![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Er på jakt etter en oppskrift (Flyvende Jacob?)oki! har sett flere oppskrifter med flyvende jacob som er nesten identisk med denne, så jeg trodde kanskje at det var det.
|
|
|
#7 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Er på jakt etter en oppskrift (Flyvende Jacob?)1 økonomipakke kyllingfileter
|
|
|
#8 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Er på jakt etter en oppskrift (Flyvende Jacob?)Jeg har også fått dette servert under navnet Flyvende Jacob. Nam.
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hjelp! Er på jakt etter en oppskrift (Flyvende Jacob?)Det kan godt hende at mange har fjernet bananen etterhvert, for den er jo ganske kvalm midt oppi dette. Men jeg mener at det skal være banan i, for å være ekte flyvende jacob. Det minner meg om et eller annet mislykket sekstitallsforsøk på å være eksotisk, men uten de helt nødvendige ingrediensene.
Sist redigert av Tallulah : 03-02-11 kl 13:06. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Leser
|
Sv: Hjelp! Er på jakt etter en oppskrift (Flyvende Jacob?)Nam, den oppskriften så god ut!
|
![]() |
|
|